صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در مراسم 13 آبان عملکرد صدا و سیمای گیلان شایسته نبود و کم‌کاری‌های بسیاری رخ داد

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه سال‌ها در خدمت رسانه ملی بودم، اظهار کرد: ارتباط خوبی با بدنه صدا و سیمای مرکز گیلان دارم ولی عملکرد این سازمان قابل نقد است. حسن کربلایی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، با تأکید بر اینکه رسانه باید راهبردی عمل کند، افزود: در مراسم یوم‌الله 13 آبان عملکرد […]

کد خبر : 12916 | 7:45 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۳

کربلایی12

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه سال‌ها در خدمت رسانه ملی بودم، اظهار کرد: ارتباط خوبی با بدنه صدا و سیمای مرکز گیلان دارم ولی عملکرد این سازمان قابل نقد است.

حسن کربلایی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، با تأکید بر اینکه رسانه باید راهبردی عمل کند، افزود: در مراسم یوم‌الله 13 آبان عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان شایسته نبود و کم‌کاری‌های بسیاری رخ داد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در یوم‌الله 13 آبان با عنوان تجمع بزرگ عاشوراییان استکبارستیز، گفت: بیش از 35سال است که میدان شهدای ذهاب مکانی برای تجدید میثاق با ولایت بوده است.

معاون سابق صدا و سیمای مرکز گیلان استفاده از تصاویر فرعی در کنار تصویر تجمع عاشوراییان استکبارستیز را کاری منطقی نداست و گفت: عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان غیرحرفه‌ای بود.

دبیر حزب موتلفه گیلان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان باید در تمامی صحنه‌ها حضوری فعالی داشته باشند و همراه همیشگی مردم بصیر گیلان باشند.

کربلایی با بیان اینکه استقلال رسانه یک اصل است، گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان در پخش برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی دقت بیشتری کرده و تریبون رسانه ملی را در اختیار هرکسی قرار ندهد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد