صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اطلاع رسانی مناسب برای برگزاری 13 آبان امسال توسط صدا و سیمای گیلان صورت نگرفت

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: فعالیت گسترده صدا و سیمای مرکز گیلان در تبلیغات به منظور ارتقای بصیرت در جامعه حائز اهمیت است.  حجت‌الاسلام سیدشمس‌الدین اکبرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشی صدا و سیما در مورد اطلاع‌رسانی و پوشش مناسبت‌ها و مراسم مهم […]

کد خبر : 12918 | 7:48 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۳

حسینی12

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: فعالیت گسترده صدا و سیمای مرکز گیلان در تبلیغات به منظور ارتقای بصیرت در جامعه حائز اهمیت است.

 حجت‌الاسلام سیدشمس‌الدین اکبرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشی صدا و سیما در مورد اطلاع‌رسانی و پوشش مناسبت‌ها و مراسم مهم و حساس در کشور اظهار کرد: مناسبت‌هایی که با وقایع انقلاب اسلامی توأم شده، به صورت ویژه در صدا و سیما اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بر تبلیغ و آگاهی دادن به مردم در برگزاری مناسبت‌های ملی توسط صدا و سیما تاکید کرد و افزود: امسال اتفاق مذکور توسط صدا و سیمای مرکز گیلان در برگزاری 13 آبان صورت نگرفت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه 13 آبان ماه امسال با عاشورای حسینی (ع) تقارن پیدا کرد، گفت: تقارن ایام مذکور اتفاق مهمی در کشور محسوب می‌شد و این موضوع نیازمند اطلاع‌رسانی گسترده بود.

اکبرحسینی به تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان ماه سال 58 اشاره کرد و یادآور شد: امام(ره) واقعه مذکور را انقلاب دوم نامید.

وی با تأکید براینکه یزیدیان، معاویه‌ها، منافقان و خوارج زمان در راهپیمایی 13 آبان امسال باید به صورت ویژه به مردم معرفی می‌شدند، بیان کرد: مردم باید از امر مذکور با تبلیغات گسترده و ویژه اطلاع پیدا می‌کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به چارچوب‌های مشخص شده برای مناسبت‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی در کشور، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه مذکور را به عهده دارد.

این مسئول، نسل جوان را نیازمند اطلاع از ایام‌الله انقلاب دانست و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قوت انجام می‌شود و 13 آبان، 22 بهمن، روز قدس و … بهترین موقع برای آگاهی نسل جوان از ایام‌الله انقلاب است.

اکبرحسینی با اشاره به میدان شهدای ذهاب رشت در برگزاری مناسبت‌های ملی، تصریح کرد: مردم رشت خاطرات بسیاری از اعزام رزمندگان به جبهه‌های دفاع مقدس و تشییع پیکر شهدا در میدان شهدای ذهاب دارند و این میدان مرکز ثقل برنامه‌های مختلف است.

وی در پایان بر اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف در میدان شهدای ذهاب تاکید کرد و گفت: فعالیت گسترده صدا و سیمای مرکز گیلان در تبلیغات به منظور ارتقای بصیرت در جامعه حائز اهمیت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد