صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رفتار شبکه استانی باران نسبت به اجتماع “عاشورائیان استکبارستیز” غیر قابل اغماض است

نماینده سابق مردم رشت در مجلس با بیان اینکه عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در مناسبت‌های ملی ضعیف است، گفت: پخش برنامه‌های بصیرتی در صدا و سیمای مرکز گیلان تقویت شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  رفتار صدا و سیمای گیلان نسبت به اجتماع […]

کد خبر : 12920 | 7:51 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۳

آقازاده25

نماینده سابق مردم رشت در مجلس با بیان اینکه عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در مناسبت‌های ملی ضعیف است، گفت: پخش برنامه‌های بصیرتی در صدا و سیمای مرکز گیلان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  رفتار صدا و سیمای گیلان نسبت به اجتماع عاشورائیان استکبار ستیز، دهن کجی آشکار بود، اظهار کرد:  صدا و سیمای مرکز گیلان در پاره‌ای از مناسبت‌های انقلاب اسلامی خطاهایی فاحش داشته است که هر بار به دلایل مختلف و در راستای عدم تضعیف و حفظ آرامش در استان، از بیان آن توسط فعالان سیاسی، فرهنگی صرف‌نظر شد.

وی با بیان اینکه رفتار شبکه استانی باران به عنوان زیرمجموعه رسانه ملی نسبت به اجتماع عاشورائیان استکبار ستیز در روز 13 آبان غیر قابل اغماض است، افزود: جهت‌گیری‌های منفعت‌طلبانه در صدا و سیمای گیلان، با رسالت آن سازمان همخوانی ندارد.

فرمانده سابق بسیج سپاه گیلان گفت: صدا و سیما، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و عامل وحدت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

آقازاده با بیان اینکه نباید به اجتماعی که نماد مراسم استانی بزرگداشت مناسبت خاصی از انقلاب اسلامی بوده و متولی آن نیز حسب قانون مشخص است، همانند اجتماع‌های کوچک دیگر نگریست، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای گیلان می‌توانست از تقارن عاشورا و سیزدهم آبان نهایت بهره‌برداری فرهنگی، اعتقادی و بصیرتی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان  باید برای  اطلاع‌رسانی این مراسم بیش از همه اجتماع‌ها اقدام می‌کرد، افزود: متاسفانه صدا و سیمای گیلان با طناب پوسیده برخی افراد خاص در چاهی وارد می‌شود که چیزی جز بهت و حیرت علاقمندان به این رسانه را به همراه ندارد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان تأکید کرد: بعید به نظر می‌رسد که مدیریت صدا و سیمای گیلان و یا معاونین آن از جایگاه میدان شهدای ذهاب بی‌خبر باشند، مکانی که در آن پیکر مطهر صدها شهید نماز گزارده شده و محل اعزام رزمندگان و یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است.

 آقازاده تصریح کرد:  این میدان یادآور خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی و اجتماع‌های حماسی مردم رشت و محل حضور سخنوران شهیدی که به‌منظور تبیین اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و حمایت از ولی امر مسلمین به پا خواستند.

وی با بیان اینکه پخش زنده اجتماع مردم در عاشورای 13 آبان و قرار دادن آن همزمان با یک اجتماع دیگر در مرکز استان نشان از بی‌تدبیری در صدا و سیمای مرکز گیلان بود، گفت: بهتر بود که از پخش زنده دو مراسم همزمان در مرکز استان اجتناب و یا فقط به مکانی که بیش از 30 سال مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در آن انجام می‌شد، پرداخته شود.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان گفت: گویا کمیت یا کیفیت در مراسم و مناسبت‌ها برای شبکه باران اهمیتی ندارد و فقط رضایتمندی بعضی از افراد برای آنان مهم است.

آقازاده خاطرنشان کرد: مدیریت صدا و سیما با اندکی درایت و تدبیر می‌توانستند در تمهید مقدمات این مراسم کمک کار ستاد برگزاری باشند تا این افتخار حضور پرشکوه مردم رشت در همه مناسبت‌های انقلاب اسلامی، درخشش ویژه خود را از دست ندهد.

وی با اشاره به بی‌تدبیری در پخش زنده همزمان 2 مراسم  از رشت در روزی که به نام  «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و همزمان با عاشورای حسینی بود، گفت: بی‌تدبیری‌ها در صدا و سیمای مرکز گیلان پایان یابد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد