صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







عملکرد صدا و سیمای گیلان در یوم‌الله ۱۳ آبان ضعیف بود

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، با اشاره به انتظارات نخبگان و فرهیختگان گیلانی از سیمای باران مرکز این استان اظهار کرد: مردم انتظار دارند اطلاعات خبری بهتری از شبکه باران دریافت کنند. هاجر تحریری‌نیک‌صفت در گفتگو با تسنیم، افزود: رسانه زبای گویای مردم و مسئولان است و باید با برنامه‌ریزی و مطالبه‌گری بتواند […]

کد خبر : 12923 | 7:53 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۳

تحریری11

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، با اشاره به انتظارات نخبگان و فرهیختگان گیلانی از سیمای باران مرکز این استان اظهار کرد: مردم انتظار دارند اطلاعات خبری بهتری از شبکه باران دریافت کنند.

هاجر تحریری‌نیک‌صفت در گفتگو با تسنیم، افزود: رسانه زبای گویای مردم و مسئولان است و باید با برنامه‌ریزی و مطالبه‌گری بتواند نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف را بدون ملاحضات از مسئولان مطالبه کند.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان در حوزه اطلاع‌رسانی نتوانسته بی‌نیازی خبری مخاطبان را فراهم کند، گفت: گیلان قطب فرهنگی کشور است و در تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان باید شاهد فرهنگ غنی مردم این استان باشیم ولی متاسفانه در برخی برنامه‌ها این اصل فرهنگی رعایت نمی‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح کرد: متخصصان و نخبگان گیلانی آماده همکاری برای برنامه‌ریزی دقیق و راهبردی برای صدا و سیمای مرکز گیلان هستند و تشکیل اتاق فکر رسانه امری ضروری است.

تحریری‌نیک‌صفت خاطرنشان کرد: باید در صدا و سیمای مرکز گیلان مطالبات مردمی از مسئولان طلب شود و رسانه از توجیه‌گری به مطالبه‌گری باید تبدیل شود.

اصل رسانه مطالبه‌گری است

وی با بیان اینکه مشکلات مردمی در صدا و سیمای مرکز گیلان جایگاه قابل توجهی ندارد، گفت: رویکرد این رسانه طوری است که کسی ناراحت نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه صدا و سیما متعلق به مردم و مستقل است، افزود: صدا و سیما رسانه شخصی نیست و باید عملکرد مردمی داشته باشد.

تحریری‌نیک‌صفت با اشاره به عملکرد ضعیف صدا و سیمای گیلان در یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: ۱۳ آبان در امتداد عاشورا و لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) است.

وی شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را لبیک به ندای امام حسین(ع) دانست و گفت: تقارن زیبا و معنوی ۱۳ آبان و عاشورا فرصتی برای شناساندن یزید زمان به مردم بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان افزود: در اطلاع‌رسانی و پوشش تجمع بزرگ عاشوراییان استکبارستیز مردم ولایتمدار رشت در میدان شهدای ذهاب شاهد کوتاهی از سوی صدا و سیمای مرکز گیلان و نارضایتی مردم بودیم.

تحریری‌نیک‌صفت با بیان اینکه مردم از صدا و سیمای مرکز گیلان انتظارات بیشتری دارند، گفت: مسئولان صدا و سیمای برای بهتر شدن وضعیت باید دقت بیشتری داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد