صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نخستین سالگرد شهید انصاری با عنوان ” شهید اقتدار فرهنگی” در شهر رشت برگزار می‌شود

فرزند شهید انصاری گفت: نخستین سالگرد شهید انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در رشت با حضور فعالان فرهنگی و خانواده شهید با عنوان “شهید اقتدار فرهنگی” برگزار می‌شود. محمدمهدی انصاری اظهار کرد: نخستین سالگرد شهید حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در رشت برگزار می‌شود. وی افزود: […]

کد خبر : 12938 | 10:08 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۳

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری

فرزند شهید انصاری گفت: نخستین سالگرد شهید انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در رشت با حضور فعالان فرهنگی و خانواده شهید با عنوان “شهید اقتدار فرهنگی” برگزار می‌شود.

محمدمهدی انصاری اظهار کرد: نخستین سالگرد شهید حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: 29 آبان ماه امسال و از ساعت 15 تا 17 عصر نخستین سالگرد شهید حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت و با سخنرانی ‌خرمشاد عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

فرزند شهید انصاری گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شهید انصاری از یادمان این شهید نیز در رشت توسط شورای اسلامی و شهرداری رشت رونمایی می‌شود.

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در سال 1338 در شهرستان لامِرد از توابع استان فارس به دنیا آمد، تحصیلات حوزوی را تا اتمام سطح پیش برد و در دانشگاه نیز موفق به کسب مدرک فوق‌لیسانس مدیریت شد.

حجت‌الاسلام انصاری از 1371 تا 1373 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هرمزگان بود و سپس تا سال 83 و به مدت 10 سال، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان شد.

پس از آن، حجت‌الاسلام انصاری پنج سال و نیم در سودان به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرد، سپس از سال 89 تا 92 مدیرکل بخش آفریقا-عربی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود.

حجت‌‌الاسلام انصاری در مهرماه 92 رایزنی فرهنگی ایران در لبنان را بر عهده گرفت و  28 آبان 92 در یک حادثه تروریستی در بیروت شهید شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد