صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







جشنواره وبلاگ‌نویسی “۸دی” در شهر رشت برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه قیام و حماسه مردم گیلان در یوم‌الله ۸دی برگرفته از سبک زندگی اسلامی و قیام عاشورا است، گفت: جشنواره وبلاگ‌نویسی “۸دی” برگزار می‌شود. علیرضا قانع با بیان اینکه یوم الله 9دی حماسه بصیرت ملت ایران بود، اظهار کرد: مردم گیلان یک‌روز زودتر از سایر نقاط کشور […]

کد خبر : 12941 | 10:21 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۳

علیرضا قانع

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه قیام و حماسه مردم گیلان در یوم‌الله ۸دی برگرفته از سبک زندگی اسلامی و قیام عاشورا است، گفت: جشنواره وبلاگ‌نویسی “۸دی” برگزار می‌شود.

علیرضا قانع با بیان اینکه یوم الله 9دی حماسه بصیرت ملت ایران بود، اظهار کرد: مردم گیلان یک‌روز زودتر از سایر نقاط کشور حماسه آفریدند و یوم‌الله 8دی را در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت مروج سبک زندگی اسلامی است، افزود: قیام و حماسه مردم گیلان در یوم‌الله 8دی برگرفته از سبک زندگی اسلامی و قیام عاشورا است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت با بیان اینکه جشنواره وبلاگ‌نویسی “8دی” برگزار می‌شود، گفت: به زودی فراخوان این جشنواره اعلام می‌شود.

قانع با بیان اینکه پیگیر اجرای برنامه‌های پرمحتوا و هدفمند هستیم، خاطرنشان کرد: همایش بصیرتی و راهبردی مدیران و کارکنان حوزه فرهنگی شهرداری رشت با پیگیری سازمان و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: ابزار هنر وسیله‌ای برای انتقال مفاهیم دینی و معنوی است و هنرمندان می‌توانند با نکته‌سنجی و برجسته‌سازی پیام‌های ارزشمند عاشورا در انتقال مضامین و مفاهیم قیام اباعبدالله الحسین(ع) نقش موثری را ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت به منظور مشارکت طراحان و هنرمندان در آفرینش نقشی بدیع از حماسه عاشورا در فراخوان عمومی خود با همکاری کارگروه‌های این سازمان، سوگواره عاشورایی در هفت بخش برگزار می‌شود.

قانع خاطرنشان کرد: چهار جشنواره و 32 برنامه محوری تا پایان امسال توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اجرایی می‌شود که نوید تحولی بزرگ در برنامه‌ریزی فرهنگی کلانشهر رشت است.

وی با بیان اینکه همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی(ع) رشت در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: در این ویژه برنامه همزمان با دهه سوم صفر از مداحان، نوجوان و جوانان و پیرغلامان حسینی(ع) تجلیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: هدف عمده از برپایی این همایش الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان بوده و امید است با برگزاری اینگونه همایش‌ها فرهنگ تکریم از خادمان حسینی(ع) نهادینه شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد