صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد آستارا گشایش یافت

با همکاری دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استارا نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف با عنوان ‘حریم ریحانه’ در ساختمان آموزشی این نهاد گشایش یافت . در این نمایشگاه عکس ها و پوسترهای مختلف و متنوع از حجاب و عفاف برای بازدید دانشجویان عرضه شده است. […]

کد خبر : 12953 | 9:56 ق.ظ | ۲۵ آبان , ۱۳۹۳

نمایشگاه حجاب
با همکاری دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استارا نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف با عنوان ‘حریم ریحانه’ در ساختمان آموزشی این نهاد گشایش یافت .

در این نمایشگاه عکس ها و پوسترهای مختلف و متنوع از حجاب و عفاف برای بازدید دانشجویان عرضه شده است.

در نمایشگاه حجاب و عفاف 80 قطعه عکس و پوستر رنگی از سیر تاریخ پوشش و عفاف مردان و زنان در جهان و توجه ادیان مختلف بشری به موضوع عفاف در معرض دید عموم گذاشته شده است.

در این نمایشگاه تاریخ حجاب در زمان قبل از پیدایش دین اسلام در کشورمان و نیز نظرات اندیشمندان ، فیلسوفان ، سیاستمداران و هنرمندان غربی و اسلامی در مورد حجاب در قالب پوسترهایی با طراحی های زیبا و هنرمندانه به نمایش گذاشته شده است.

بررسی آیات قرآنی و روایات های مختلف از ائمه در مورد حجاب ، ناهنجاری های شکل یافته در جامعه از بدحجابی ، مدل های متنوع از حجاب اسلامی ، حجاب اسلامی در فراسوی جهان ، بررسی آثار بی حجابی در کشورهای غربی و عوارض حاصل از پوشش نامناسب دختران و پسران جوان از جمله موضوعات مهم پوسترهای این نمایشگاه است.

در بخش دیگری از این نمایشگاه نیز جملاتی زیبا از مقام معظم رهبری در مورد حجاب اسلامی نقش بسته است.

همچنین در غرفه دیگر این نمایشگاه محصولاتی از قبیل روسری، مقنعه، چادر و لوح های فشرده آموزشی با موضوع عفاف و حجاب جهت فروش به شهروندان و دانشجویان عرضه می شود.
نمایشگاه تصویری و عرضه محصولات عفاف و حجاب به مدت یک هفته از ساعت هشت تا 18در طبقه همکف ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا دایر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد