صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رزمایش بیت‌المقدس با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی برگزار می‌شود

معاون عملیات سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در روزهای ۶ و ۷ آذرماه جاری با حضور ۲۰ هزار بسیجی زبده گیلانی خبر داد. سردار محمد کاظمی‌پور، معاون عملیات سپاه قدس استان گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در روزهای 6 و 7 آذرماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به راهبرد جدید […]

کد خبر : 12957 | 11:19 ق.ظ | ۲۵ آبان , ۱۳۹۳

رزمایش

معاون عملیات سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در روزهای ۶ و ۷ آذرماه جاری با حضور ۲۰ هزار بسیجی زبده گیلانی خبر داد.

سردار محمد کاظمی‌پور، معاون عملیات سپاه قدس استان گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در روزهای 6 و 7 آذرماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به راهبرد جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر ماموریت‌های ابلاغی، بویژه سازمان بسیج رزمایش بیت‌المقدس با زبده‌ترین نیروهای گردان‌های عاشورا در قالب دسته‌های مختلف با آموزش‌های مخصوص در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش پس از برگزاری 3 مرحله آموزش و با حضور 20 هزار بسیجی از سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان افزود: رزمایش بیت‌المقدس با هدف ارزیابی از آموزش‌های برگزار شده و تمرین تاکتیک‌هایی که در هنگام ماموریت‌های اصلی باید گردان‌های بیت‌المقدس انجام دهند، برگزار می‌شود.

سردار کاظمی‌پور دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌هایی که در آینده ممکن است پیش آید، عملیات تاخیری، ایست بازرسی، پدافند غیر عامل و اقدام نجات که در ماموریت امداد و نجات با همکاری ادارات هر شهرستان در قالب مدیریت بحران برگزار می‌شود را از ماموریت‌های پیش‌بینی شده برای این رزمایش عنوان کرد.

وی از مصوبه شورای تامین و ابلاغ استاندار به تمامی فرمانداران و ادارات مربوطه هر شهرستان جهت همکاری در برگزاری این رزمایش خبر داد.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات تاخیری به منظور به رخ کشیدن آمادگی نیروهای مردمی و بسیج جهت عملیات بازدارندگی صورت می‌گیرد، گفت: این رزمایش آمادگی مردم گیلان در چارچوب سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری که سیاست دفاعی کشور است را به رخ دشمنان خواهد کشید.

وی آمادگی گردان، استقرار در اردوگاه، آموزش میدانی، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، عملیات تاخیری، پدافند دورادور، دفاع از مراکز حساس و حیاتی مهم استان و برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان کشوری و استانی و اجرای عملی این آموزش‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در همه شهرستان‌های گیلان عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد