صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام چهار هزار دانشجوی گیلان به اردوهای راهیان نور

مدیر فرهنگی ‌اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: امسال حدود چهار هزار دانشجو از دانشگاه‌های گیلان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند. عیسی محسن‌پور امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای اعزام دانشجویان بسیجی گیلان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: فعالیت‌ و هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور از ماه‌ها پیش آغاز شده است.

کد خبر : 1298 | 3:21 ب.ظ | ۱۶ اسفند , ۱۳۹۱

مدیر فرهنگی ‌اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: امسال حدود چهار هزار دانشجو از دانشگاه‌های گیلان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

عیسی محسن‌پور امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای اعزام دانشجویان بسیجی گیلان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: فعالیت‌ و هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور از ماه‌ها پیش آغاز شده است.

*اعزام تیم متمرکز خادم‌الشهدا از گیلان به اردوگاه شهید حبیب‌اللهی

وی از اعزام تیم متمرکز دانشجویان بسیجی گیلان از 13 اسفند‌ ماه جاری به اردوگاه شهید حبیب‌اللهی به عنوان گروه خادم‌الشهدا خبر داد و تصریح کرد: با اعزام این تیم متمرکز امکانات لازم برای اسکان دانشجویان اعزامی فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نخستین کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از دانشکده فنی و ‌‌حرفه‌ای شهید چمران رشت بوده است، افزود: این کاروان از تاریخ 18 تا 23 بهمن‌ ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

*اعزام حدود چهار هزار دانشجوی گیلان به اردوهای راهیان نور

وی از اعزام حدود 600 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در 15 اسفند‌ ماه جاری خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 350 نفر خواهران و حدود 250 نفر برادران هستند.

محسن‌پور با تصریح بر اینکه بیشتر دانشجویان مذکور از دانشگاه‌های پیام نور گیلان هستند، اضافه کرد: این دانشجویان از دانشگاه‌های آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، پیام نورهای رشت، انزلی، تالش و لنگرود و دانشگاه آزاد اسلامی تالش به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی زمان اعزام‌های کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی گیلان را در سه مرحله عنوان کرد و ادامه داد: امسال در مجموع حدود چهار هزار نفر دانشجو از طریق بسیج دانشجویی گیلان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

*اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است

مدیر فرهنگی ‌اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی گیلان، با بیان اینکه حدود سه هزار نفر از دانشجویان اعزامی در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی اسکان داده می‌شوند، تصریح کرد: کاروان‌های دانشجویی در قالب اردوهای غرب و جنوب غرب به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی به اعزام حدود 800 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب کاروان‌های راهیان نور از ابتدای بهمن ‌ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: بقیه کاروان‌های دانشجویی تا ابتدای سال 92 به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

محسن‌پور اردوهای راهیان نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور نامید و گفت: این اردوها برای تکریم حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

به گفته وی، اردوهای راهیان نور گام کوچکی در راستای پاسداشت خون شهدایی است که رفتند تا ما آسودگی و آسایش را تجربه کنیم.

*اعزام 100 دانشجوی دانشگاه پیام نور رشت به راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اعزام سه اتوبوس از این دانشگاه به اردوهای راهیان نور جنوب غرب کشور، اظهار کرد: امسال حدود 100 دانشجو شامل 30 مرد و 70 زن به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

حامد بهاری، نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: اردوی راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است.

وی، حضور همه‌جانبه دانشجویان بسیجی در این حرکت فرهنگی را بسیار ارزشمند و ستودنی خواند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد