صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتتاح 1200 طرح اقتصاد مقاومتی بسیج گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از افتتاح یک‌هزار و 200 طرح اقتصاد مقاومتی بسیج از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.  هامون محمدی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج امسال اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی» از 30 آبان ماه جاری تا ششم آذر […]

کد خبر : 12997 | 10:15 ق.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان از افتتاح یک‌هزار و 200 طرح اقتصاد مقاومتی بسیج از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

 هامون محمدی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج امسال اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی» از 30 آبان ماه جاری تا ششم آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

وی بسیج را مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: امسال در هفته بسیج تعداد 365 برنامه در گیلان اجرایی می‌شود و 50 برنامه معادل 14 درصد شاخص و محوری است.

محمدی از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر همزمان با هفته بسیج در گیلان خبر داد و بیان کرد: ششم و هفتم آذر ماه امسال رزمایش مذکور با 57 گردان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان برگزاری رزمایش‌ها را سبب تقویت روحیه مردم و تضعیف روحیه دشمن خواند و تصریح کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 34 سالن صالحین، حوزه مقاومت و پایگاه بسیج همزمان با هفته بسیج در گیلان افتتاح می‌شود، گفت: دیدار با فرماندهان و مدیران سپاه استان و نواحی با نماینده ولی فقیه در گیلان و شهرستان‌ها از برنامه‌های هفته بسیج است.

محمدی به تجمع بزرگ بسیجیان گیلان در پنجم آذر ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: تجمع مذکور با عنوان «روز شکوه پایداری» در مراکز شهرستان‌ها و در شهر رشت در میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در روستای عنبران آستارا، خاطرنشان کرد: روستاییان به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از افتتاح 20 هزار پروژه عمرانی بسیج مربوط به اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در کشور خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و 200 پروژه مربوط به گیلان است.

وی با بیان اینکه 20 میلیارد تومان در سال جاری به طرح‌های اقتصادی مقاومتی در گیلان اختصاص داده شده است، تصریح کرد: 13 میلیارد تومان از اعتبارات مذکور هزینه شده و باقی‌مانده اعتبارات تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد