صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شجره طیبه صالحین از برنامه‌های تاثیرگذار بسیج بر جوانان است

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: شجره طیبه صالحین یکی از کارهای تاثیرگذار بسیج بر روی جوانان است که در این زمینه شهرستان صومعه‌سرا رتبه برتر در بین ده استان را کسب کرده است. حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در دومین همایش مشترک ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت […]

کد خبر : 12999 | 10:34 ق.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۳

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: شجره طیبه صالحین یکی از کارهای تاثیرگذار بسیج بر روی جوانان است که در این زمینه شهرستان صومعه‌سرا رتبه برتر در بین ده استان را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در دومین همایش مشترک ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اظهار کرد: امام جماعت و آحاد مختلف مردم دو گروه اصلی مساجد را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه آحاد مردم به سه دسته هیئت امنا، مردم به طور عموم و بسیجیان به طور خاص تقسیم می‌شوند، افزود: همه این مردم باید خود را یک خانواده برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و با یکدیگر متحد باشند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی باید از خواسته های نا به جای خود کوتاه بیاییم، گفت: اگر همه در صدد اصلاح نفس خود باشیم یعنی کار انبیا را کرده ایم و یقینا هیچ مشکلی پیدا نخواهیم کرد.

صدیقی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بیشتر باید تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم، تصریح کرد: همه دست به دست هم دهند در اهداف موفق تر ظاهر می‌شوند.

وی با شاره به اینکه درصد زیادی از کارها در مساجد کار بسیج است، خاطرنشان کرد: جمع کردن جوانان و نوجوانان در مساجد کار بسیج است که آنها در مسجد حضور پررنگ داشته باشند و فعالیت‌های مذهبی کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: شجره طیبه صالحین یکی از کارهای تاثیرگذار بسیج بر روی جوانان است که در این زمینه شهرستان صومعه‌سرا رتبه برتر در بین ده استان را کسب کرده است.

صدیقی افزود: این رتبه با تلاش سرگروه ها، مربیان و کلاس هایی که در روستاها و شهرها برگزار می‌کنند به دست آمده است و باید با این کار جذب بیشتر نیرو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متشکل از دو جریان رهبران انقلاب و خود انقلاب بود، گفت:  رهبران انقلاب اهل رحم هستند و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری هم به خیلی ها رحم کردند تا در زندان‌ها نمانند و آبرویشان نرود.

امام جمعه صومعه سرا تصریح کرد: انقلاب ما تا کنون به کسی رحم نکرده است و حق رحم کردن بر هیچ کسی را ندارد زیرا رحم کند به کشور و شهدا خیانت کرده است.

صدیقی خاطرنشان کرد: در شهرستان صومعه سرا هم بسیاری از مسئولان کار رهبران را انجام می دهند و به خیلی ها رحم می کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد