صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فردا، مراسم بیعت با شهدا در گلزارهای شهدای استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: مراسم معنوی بیعت با شهیدان در آخرین پنجشنبه آبان ماه در گلزار شهدای سراسر استان برگزار می شود. ابراهیم طاهرنژاد اظهار کرد: فرهنگ شهادت و شهدا در زیر سایه ولایت فقیه، مملكت و نظام اسلامی را نگه داشته و بیمه كرده است . این مقام مسئول […]

کد خبر : 13001 | 11:29 ق.ظ | ۲۸ آبان , ۱۳۹۳

ابراهیم طاهرنژاد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: مراسم معنوی بیعت با شهیدان در آخرین پنجشنبه آبان ماه در گلزار شهدای سراسر استان برگزار می شود.

ابراهیم طاهرنژاد اظهار کرد: فرهنگ شهادت و شهدا در زیر سایه ولایت فقیه، مملكت و نظام اسلامی را نگه داشته و بیمه كرده است .

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد آیندگان افزود: در آینده نزدیك، گلزارهای شهدا به ویژه تربت پاك هزاران شهید، همانطور که امام راحل فرمودند، به بزرگترین مراكز زیارتی برای عارفان، عاشقان و آزادگان جهان تبدیل خواهد شد و از كاخهای بزرگ جهان نیز چشمگیرتر خواهد بود.

وی یادآور شد: به رسم سنت حسنه جاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، آخرین پنج شنبه هر ماه خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و سایر ادارات و دستگاههای استان با حضور در گلزار متبرک شهدا در سراسر استان ضمن بیعت مجدد با آرمانهای شهدای والامقام، گزارشی از عملکرد یک ماهه اخیر خود را به یکی از شهدا اعلام می دارند .

طاهرنژاد ادامه داد: مراسم ویژه ای نیز فردا پنجشنبه 29 آبان ماه در گلزار شهدای تازه آباد رشت از ساعت 11:30 صبح برگزار خواهد شد و کارکنان ادارات مختلف استان بار دیگر با شهدای والامقام تجدید بیعت می کنند. مراسم گلباران مزار شهدا، نوحه خوانی و برگزاری نماز جماعت در جوار مزار پر برکت شهدا از جمله برنامه های این مراسم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد