صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






منتقدان معتقدند که صدا و سیما نتوانست از فرصت تقارن ۱۳ آبان و عاشورا درست استفاده کند

سردارسیدعلی آقازاده درپی اظهارات برخی تریبونهای معنوی استان در ارتباط با انتقادنیروههای انقلاب از عملکرد  روز ۱۳آبان صداو سیمای مرکزگیلان درگفتگوبا پایگاه خبری-تحلیلی احرارگیل ،اظهارکرد: ازتریبونهایی که بایدندای وحدت شنیده شود اهانت به نیروهای انقلاب و منتقدان زیبنده نیست. نماینده مردم رشت در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی،افزود: نماینده محترم ولی فقیه در استان می […]

کد خبر : 13019 | 9:31 ق.ظ | ۲۹ آبان , ۱۳۹۳

آقازاده25

سردارسیدعلی آقازاده درپی اظهارات برخی تریبونهای معنوی استان در ارتباط با انتقادنیروههای انقلاب از عملکرد  روز ۱۳آبان صداو سیمای مرکزگیلان درگفتگوبا پایگاه خبری-تحلیلی احرارگیل ،اظهارکرد: ازتریبونهایی که بایدندای وحدت شنیده شود اهانت به نیروهای انقلاب و منتقدان زیبنده نیست.

نماینده مردم رشت در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی،افزود: نماینده محترم ولی فقیه در استان می توانند از هر دستگاه یا مدیری اعلام حمایت یا انتقاد داشته باشند، اما انتظار نبود منتقدان عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان مورد توهین  قرار گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استدلال انتقاد‌کنندگان به عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان این بود که صدا و سیما نتوانست از فرصت تقارن روز ۱۳ آبان که نماد استکبارستیزی ملت ایران است با روز عاشورا درست استفاده کند.

آقازاده یادآورشد: انعکاس همزمان دو برنامه در مرکز استان و هم وزن سازی برنامه رسمی میدان شهدای ذهاب با مراسمی دیگر، موجب کم‌رنگ شدن هر دو برنامه، بالاخص مراسم رسمی و سراسری روز ۱۳ آبان که متصدی آن به‌لحاظ قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، منجر شد.

سیدعلی آقازاده با طرح این سوال که چه عاملی سبب هم‌وزن قرار دادن مراسم صبح عاشورای ۱۳ آبان با مراسمی دیگر شد، گفت: از ۱۳ آبان تعبیر به انقلاب دوم شده است و گرامیداشت این روز بزرگ همه ساله در میدان شهدای ذهاب که میعادگاه رزمندگان برای اعزام به جبهه‌ و محل تشییع پیکرهای پاک شهدا بود . میدان «شهدای ذهاب» محل اجتماع مراسم در مناسبتهای قبل و پس از انقلاب و در چند سال اخیر نیر دراین محل تجمع هیئتهای مذهبی با محوریت هیئت رزمندگان شهرستان رشت صورت می گرفت.

فرمانده سابق سپاه گیلان، خاطرنشان کرد: تقارن روز ۱۳ آبان با عاشورای حسینی فرصت مناسبی بود که در صورت انسجام برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی درست صدا وسیما و وحدت در اجراء و انعکاس مناسب رسانه‌ای،می‌توانست به‌عنوان  نماد استکبارستیزی دیگری در کارنامۀ مردم استان گیلان به ثبت برسد.

نماینده سابق مردم رشت تصریح کرد: این درست است که نسبت به تخلفات برخی منتخبین مردم بویژه تخلفات آشکار دوره گذشته شورای اسلامی یکی ازشهرهای گیلان باید موضع ای افشاگرایانه داشت اما آیاتحقیر «اقدامات قانونی» منتخبین جدید مردم ازتریبونهای نظام خیرخواهانه است؟!

 سردار آقازاده در پایان تاکیدکرد: شایسته است همه کسانی که منتسب به ولایت و نظام هستند بویژه بزرگانی که دارای مسئولیت معنوی و اجرائی می‌باشند با بصیرت انقلابی و ولایی،منشأ خیر در جامعه بوده و پیشگام اجرای عدالت و تقویت وحدت باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد