صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرمانده سپاه قدس گیلان: روحیه جهادی ویژگی بسیج است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: روحیه جهادی ویژگی بسیج است. هامون محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان بسیج را فدایی ولایت خواند و اظهار کرد: بسیج همواره از جایگاه مردمی برخوردار بوده است. وی به تشکیل بسیج با تدبیر امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بر […]

کد خبر : 13028 | 10:01 ق.ظ | ۱ آذر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: روحیه جهادی ویژگی بسیج است.

هامون محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان بسیج را فدایی ولایت خواند و اظهار کرد: بسیج همواره از جایگاه مردمی برخوردار بوده است.

وی به تشکیل بسیج با تدبیر امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بر مبنای جهانی شدن به وقوع پیوست و مراحل انقلاب با تدبیر امام (ره) به جلو هدایت شد.

محمدی با بیان اینکه امام (ره) برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بسیج را تاسیس کرد، گفت: جامعه اسلامی با بسیج تحقق پیدا می‌کند و این جامعه باید تبدیل به الگوی جهانی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان جهانی شدن انقلاب اسلامی بر پایه همراهی مردم را امکانپذیر خواند و بیان کرد: بسیج وظیفه ایجاد فضای حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام را فراهم کرده است.

وی بسیج را به عنوان ضرورت نظام دانست و گفت: مقام معظم رهبری بسیج را هدایت می‌کند و این نهاد برای شکل‌گیری جامعه اسلامی توسعه پیدا کرده است.

محمدی با اشاره به وجود مشکلات بسیار در بخش جامعه اسلامی، اظهار کرد: تغییر روش زندگی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در ایجاد جامعه اسلامی است و بر این مبنا اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اقتصاد مقاومتی را به معنای پیدا کردن ظرفیت‌های پنهان جامعه عنوان کرد و افزود: موضوع اقتصاد باید در درون جامعه اصلاح شود.

وی تاسیس بسیج را برای مقابله تقابل استکبار با نظام اسلامی خواند و بیان کرد: تشکیل بسیج نشان‌دهنده توجه امام (ره) به ملت است و مردم باید در عرصه حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ورود به بعضی از عرصه‌های ممنوع علمی را مرهون حضور بسیج عنوان کرد و یادآور شد: پیدا کردن ظرفیت‌های پنهان جامعه در عرصه اقتصاد مقاومتی از وظایف بسیج است.

محمدی روحیه انقلابی و جهادی را از ویژگی بسیج خواند و تصریح کرد: از ویژگی‌مذکور می‌توان برای ماندگاری انقلاب اسلامی استفاده کرد و این امر با همگرایی مسئولان تبدیل به قدرتی عظیم می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد