صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسيج خورشيد فروزان و درخشان انقلاب اسلامي است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفيه در ديدار فرمانده سپاه پاسداران و مسئولين بسيج پايگاه‌هاي مقاومت اين شهرستان گفت: بسيج خورشيد فروزان و درخشان انقلاب اسلامي است. آيت‌الله محمدعلي امينيان به حضور بسيج در حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: حضور بسيج در عرصه‌هاي مختلف جامعه براي دوستان اميدوارکننده و براي دشمنان اين نظام و انقلاب […]

کد خبر : 13031 | 10:05 ق.ظ | ۱ آذر , ۱۳۹۳

آیت‌اله مختار امینیان

امام‌جمعه آستانه‌اشرفيه در ديدار فرمانده سپاه پاسداران و مسئولين بسيج پايگاه‌هاي مقاومت اين شهرستان گفت: بسيج خورشيد فروزان و درخشان انقلاب اسلامي است.
آيت‌الله محمدعلي امينيان به حضور بسيج در حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: حضور بسيج در عرصه‌هاي مختلف جامعه براي دوستان اميدوارکننده و براي دشمنان اين نظام و انقلاب مأيوس‌کننده است.
نماينده گيلان در مجلس خبرگان بسيج را شجره طيبه صالحيه و به‌عنوان مرکز ايمان و اعتقاد نام برد و يادآور شد: امروز بسيج يک الگو و مدل براي دفاع از ارزش‌هاي الهي و مبارزه با استکبار جهاني است.
عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه يکي از نعمات جاودان و دائمي امام راحل (ره) را تشکيل بسيج مردمي نام برد و خاطرنشان کرد: تکيه‌بر ايمان و پيروي از فرمان‌ها رهبري و ولي‌فقيه باعث شده است که نقش بسيج در جامعه پررنگ‌تر از گذشته مشاهده شود.
در اين ديدار فرمانده سپاه پاسداران ناحيه آستانه‌اشرفيه بابيان اين‌که بسيج نقش زيادي در عرصه‌هاي مختلف انجام مي‌دهد خاطرنشان کرد: بسيج با حضور در عرصه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، سازندگي و محروميت‌زدايي نقش‌آفريني کرده است.
حسين مصطفي پور با تأکيد بر نقش بسيج در خنثي نمودن تهديدات نظامي دشمن گفت: درصحنه بودن بسيج باعث شده است که دشمن استکباري چشم از حالت نظامي بردارد و بيشتر در حوزه‌هاي جنگ نرم متمرکز شود.
همين مقام مسئول درباره شبکه‌هاي تربيتي بسيج با عنوان شبکه‌هاي بصيرتي اظهار کرد: 250 هزار حلقه تربيتي در عرصه جنگ نرم در شبکه بصيرتي بسيج تشکيل‌شده است که در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها نقش‌آفريني مي‌کند.
وي با تأکيد بر محروميت‌زدايي و اينکه بسيج به‌عنوان يک نيرو پيشتاز عمل مي‌کند ادامه داد: بسيج مظهر عزم ملي و مديريت جهادي است و بر اساس منويات رهبري در اقتصاد مقاومتي نيز فعاليت دارد.
مصطفي پور به آمادگي بسيج در دفاع از ارزش‌هاي انقلاب و حفظ نظام اشاره کرد و گفت: 2 هزار گردان بسيجي آماده‌به‌خدمت با عناوين گردان بيت‌المقدس، امام علي (ع) و امام حسين (ع) ساماندهي شده است و هميشه آمادگي اين گردان‌ها به روز است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحيه آستانه‌اشرفيه گزارشي را از برنامه‌هاي هفته بسيج در حوزه‌هاي اقتصاد مقاومتي، رزمايش‌هاي دوروزه و اجتماع بزرگ بسيجيان و تقدير از خادمان بسيج و پيشگامان عرصه جهاد و شهادت ارائه داد.
فرماندار آستانه‌اشرفيه نيز آيت‌الله امينيان را به‌عنوان يک پدر بسيجي نام برد و گفت: وجود شما براي ما مسئولين به‌عنوان يک بسيجي و پدر شهيد چراغ هدايتي براي خدمت بهتر به مردم است.
حسين اسماعيليان بابيان اين‌که بسيج بخشي از آيينه اقتدار ملي است افزود: توصيه و تأکيد شما بر حفظ ارزش‌هاي انقلاب و ارائه خدمت به محرومان و مردم بسيار اميدوارکننده است که تلاش مي‌کنيم مانند يک بسيجي به آن عمل نماييم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد