صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسيج

پنجم آذر، سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني رحمت الله علیه براي تشكيل مردمي‌ترين ارتش‌ جهان، نقطه عطفي در تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود. حضور مقتدرانه و معجزه‌گر گروه‌های داوطلب بسیجی در هشت سال دفاع مقدس‌،کمک به نیروهای سپاه و ارتش، حضور بی‌ادعا در طرح‌های بزرگ ملّی، صنعتی، راه‌سازی و جهاد کشاورزی پس از […]

کد خبر : 13042 | 10:30 ق.ظ | ۱ آذر , ۱۳۹۳

شورا26

پنجم آذر، سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني رحمت الله علیه براي تشكيل مردمي‌ترين ارتش‌ جهان، نقطه عطفي در تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود. حضور مقتدرانه و معجزه‌گر گروه‌های داوطلب بسیجی در هشت سال دفاع مقدس‌،کمک به نیروهای سپاه و ارتش، حضور بی‌ادعا در طرح‌های بزرگ ملّی، صنعتی، راه‌سازی و جهاد کشاورزی پس از جنگ و درخشش نخبگان بسیجی در عرصه‌های فراگیری علوم نوین و بومی‌سازی دانش‌های روز که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف مسابقات و المپیادهای جهانی به اهتزاز در آورده است، همه و همه نشان از میزان اثرگذاری، محبوبیت و اقتدار بسیج در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و جهادی ایران اسلامی است.

جوشش بی نظیر بسیجیان در سه دهۀ پرفروغ انقلاب اسلامی در درونمایه خود برکت و بیداری را برای تمامی آزاداندیشان جهان به ارمغان آورده است‌. امروزه کشورهای مسلمان و آزاده جهان با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، گروه‌های مقاومت اسلامی راه اندازی نموده‌اند که نمونه‌ای از جهانی شدن فرهنگ جهادی بسیج و اندیشه بسیجی است.

شواري هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان ضمن تبريك فرارسيدن هفته بسيج به همه بسيجيان سرافراز، اذعان می‌دارد که همت عالي دلاور مردان عرصه‌هاي تلاش و حضور در صحنه‌هاي مختلف حماسي انقلاب اسلامي، تداوم راه شهيدان بسيجي و حقيقت روشن اعتلاي نام و آرمان مجاهدان اسلام در طول تاريخ است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد