صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مسابقه تیراندازی جام شهدای رسانه گیلان برگزار می‌شود

روح‌الله جهاندیده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار اصلی بسیج رسانه تشکیل جبهه‌ای مستحکم در برابر تهاجم نرم و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک الگویی جدید در زمینه حکومت‌داری مطرح کرده است و جهت گیری و رویکردهای نظام نیز در جهت همین انقلاب اسلامی است پس باید رسانه‌ای را […]

کد خبر : 13047 | 10:18 ق.ظ | ۲ آذر , ۱۳۹۳

روح‌الله جهاندیده 50

روح‌الله جهاندیده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار اصلی بسیج رسانه تشکیل جبهه‌ای مستحکم در برابر تهاجم نرم و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک الگویی جدید در زمینه حکومت‌داری مطرح کرده است و جهت گیری و رویکردهای نظام نیز در جهت همین انقلاب اسلامی است پس باید رسانه‌ای را نیز با این سمت و سو تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه همایش بسیج و رسانه با حضور میهمانان کشوری و خبرنگاران گیلانی برگزار می‌شود، افزود: این نشست 12 آذر امسال برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: مسابقه تیراندازی جام شهدای رسانه گیلان در هفته بسیج و با حضور اصحاب رسانه این استان برگزار می‌شود.

جهاندیده با اشاره به نقش رسانه‌های محلی در توسعه گیلان تصریح کرد: رسانه‌های استان باید نسبت به سایر نقاط کشور فعالتر باشند، قدرت چانه‌زنی مقامات استانی در کشور به مطالبه گری رسانه‌های استانی و واکنش‌های آنها برمی گردد و رسانه‌ها باید به این فعالیت‌ها جهت بدهند.

وی گفت: در هفته بسیج یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج رسانه برگزاری همایش “بسیج و رسانه” است که با همکاری سازمان بسیج رسانه، روابط عمومی سپاه گیلان و فضای مجازی سپاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: امروز دشمن بیشترین بهره را از رسانه‌های غربی می‌برد و تمام تلاشش این است که از این حوزه وارد شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد