صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







امنیت و اقتدار کنونی کشور مدیون خون پاک شهدا و بسیجیان است

رییس مجمع عالی بسیج گیلان امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا و بسیجیان دانست و اظهار کرد: با بصیرت خود با توطئه های دشمنان مقابله کرده و نقشه هایشان را خنثی کنیم. سردار نظر علی علیزاده، رییس مجمع عالی بسیج گیلان در مراسم یادواره شهدا در مسجد محمد رسول الله(صلی الله […]

کد خبر : 13049 | 10:26 ق.ظ | ۲ آذر , ۱۳۹۳

نظرعلی علیزاده

رییس مجمع عالی بسیج گیلان امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا و بسیجیان دانست و اظهار کرد: با بصیرت خود با توطئه های دشمنان مقابله کرده و نقشه هایشان را خنثی کنیم.

سردار نظر علی علیزاده، رییس مجمع عالی بسیج گیلان در مراسم یادواره شهدا در مسجد محمد رسول الله(صلی الله و آله و سلم) شهر آستارا که با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسجیان، بازاریان و مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بسیج لشکر مخلص خداست و این نیروی مردمی همواره در تمامی صحنه ها و میادین موفق عمل کرده و منشاء خدمات بسیاری برای کشور بوده است.

 وی با بیان اینکه قیمت هر کالایی را بر اساس ارزش آن کالا تعیین می کنند، افزود: در فرهنگ دینی و اسلامی ما هر عمل ما عیار دارد و عیار اعمال ما هم در میزان اخلاص و نیت ما در کارهاست.

 سردار علیزاده تصریح کرد: هر چه قدر میزان نیت های ما خالص تر باشد ثمره و ارزش کارهای ما بیشتر و ماندگار می شود.

 رییس مجمع عالی بسیج گیلان اضافه کرد: بسیجیان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز همواره در تمامی صحنه های دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و عمران و آبادانی کشور با نیت خالص وارد میدان عمل شده و سربلند بیرون آمده اند.

 سردار علیزاده با اشاره به مذاکرات تیم  هسته ای کشورمان با گروه 1+5 گفت: کشورهای غربی در هر دوره از مذاکرات انتظارات جدیدی را از دولت ما می خواهند و این آن را نشان می دهد که دولتمردان غربی نیت پاک و اخلاص در اعمال و رفتارشان ندارند.

 وی ادامه داد: کشورهای غربی خود از این انرژی برای آدم کشی استفاده می کنند ولی استفاده صلح آمیز آن برای ملت ایران را جایز نمی دانند که جای تاسف است.

 این مقام مسئول، بصیرت را لازمه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان هر روز توطئه های جدیدی را علیه ملت ما طراحی می کنند تا مردم ما را در دام خود بیاندازند که ما باید نسبت به این توطئه آگاه بوده و با بصیرت خود جانانه از ولایت و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع کنیم.

 رییس مجمع عالی بسیج گیلان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا میزان اخلاص شان بالا بود و با بصیرتی که داشتند وارد میدان مبارزه با دشمنان شدند و جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

 سردار علیزاده بیان کرد: ما نیز با توجه به توطئه های دشمنان باید بصیرت داشته باشیم و از جان و دل در راه پاسداری از اسلام و انقلاب تلاش کنیم و این است که کار ما را ارزشمند و ماندگار می کند.

 وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است، اظهار کرد: امروز ملت های آزادیخواه جهان با الگوگیری از انقلاب ملت ایران و روحیه و تفکر بسیجی که شهادت در راه خدا را برای خود یک ارزش می دانند وارد مبارزه با جبهه ظلم و کفر شده و در رسیدن به خواسته هایشان ایستادگی و مقاومت می کنند.

 رییس مجمع عالی بسیج گیلان امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و خاطر نشان کرد: همه ما در قبال خون شهدا وظیفه داریم و باید با بصیرت در مقابله با مشکلات و توطئه های دشمنان وارد عمل شویم و همانند آنان هر لحضه آماده جانفشانی در برابر جبهه کفر جهانی باشیم.

 این مقام مسئول با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان داخلی و خارجی این است که مردم را از اعتقادات و ولایت دور کنند، تصریح کرد: تا زمانی که روحیه و تفکر بسجی در وجود ما ایرانیان است دشمنان هیچ موقعه نمی توانند به اهداف پلید شان برسند.

 وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت و نظامی توفیقی را کسب نکرد، افزود: دشمن امروز با ابزار جدید وارد میدان جنگ با ملت ایران اسلامی شده و می خواهد با ایجاد تفرقه در میان مسئولین و مردم و ترویج سبک زندگی غربی به نظام ما ضربه وارد کنند که در مقابله با این توطئه باید هوشیار عمل کنیم.

 سردار علیزاده گفت: دشمنان می خواهند باحربه های مختلف و با بیان مطالبی چون اینکه قیام عاشورا عقلانی نبوده ما را از اسلام، محرم، مسجد و اهل بیت(علیه السلام) دور کنند که با بصیرت خود شکست سختی را بر آنان تحمیل کنیم.

 گفتنی است، مداحی کربلایی خلیل خوبکار در سوگ شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی پایان بخش این آیین معنوی بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد