صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







صد نشست بصیرتی در گیلان برگزار می‌شود‌

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ نشست بصیرتی در گیلان برگزار می‌شود. سردار هامون محمدی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نگاه تکلیفی در بسیج موج می‌زند، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج وارد عرصه شده و بیش از 20 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی را […]

کد خبر : 13051 | 10:32 ق.ظ | ۲ آذر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ نشست بصیرتی در گیلان برگزار می‌شود.
سردار هامون محمدی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نگاه تکلیفی در بسیج موج می‌زند، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج وارد عرصه شده و بیش از 20 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی را در بخش تولید و با استفاده از ظرفیت‌های پنهان به بهره‌برداری رسانده است.
وی با اشاره به فعالیت نخبگان بسیجی این استان در پروژه‌های ‌ملی، گفت: یک‌هزار نخبه بسیجی در گیلان شناسایی و در بسیج علمی پژوهشی این استان سازماندهی شده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج علم محور است، گفت: در حوزه علمی و پژوهشی ده‌ها اختراع توسط بسیجیان گیلان ثبت و شاهد چاپ صدها مقاله پژوهشی از نخبگان بسیجی گیلان هستیم.
محمدی با اشاره به حمایت از طرح‌های علمی اساتید بسیجی خاطرنشان کرد: مجامع عالی بسیج نواحی و سپاه قدس استان آماده ارائه راهبرد و مشورت به سایر نهادها و اداره‌ها برای تسریع در توسعه گیلان است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های گیلان برپا می‌شود، افزود: 20 سالن ورزشی صالحین در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری بیش از 100 نشست بصیرتی و روشنگری در 16 شهرستان استان، گفت: 35 یادواره شهدا همزمان با 6آذر امسال در شهرهای گیلان برگزار می‌شود.
محمدی با تصریح بر پیشگامی رده‌های مقاومت بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های فومن، لنگرود، رشت، صومعه‌سرا، شفت، لاهیجان و انزلی نمایشگاه‌های تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیج دایر می‌شود.
وی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 پروژه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات امسال در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان این استان از اردوهای راهیان نور، گفت: 27هزار دانش‌آموز گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
محمدی با اشاره به افتتاح 10پایگاه و چهار حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در گیلان، افزود: نمایش‌های منتخب تئاتر توسط بسیج هنرمندان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه یادواره 418 شهید بسیج کارگری گیلان برگزار می‌شود، گفت: همایش شکوه هجرت تجلیل از خیران عرصه سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت یک‌هزار نخبه بسیجی در فعالیت‌های علمی این استان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با همت بسیجیان در رده‌های مختلف توسعه و پیشرفت گیلان تسریع شود.
وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی 29 مرکز پرورش ماهیان سردآبی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: افتتاح 61 مرکز پرورش قارچ، 187 گلخانه، 65 مرکز پرورش مرغ بومی 1500 قطعه‌ای همزمان با هفته بسیج در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 200 پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج در این استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 330 میلیارد ریال پروژه‌ اقتصاد مقاومتی گیلان در سال‌های 92 و 93 به بهره‌برداری رسید.
محمدی با اشاره به دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: نخستین مرکز زعفران‌، سه واحد پرورش شترمرغ و 75 مرکز تولید صنایع دستی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تصریح بر اینکه 110 مدرسه امسال توسط بسیج سازندگی گیلان بهسازی و مرمت شده است، گفت: تا پایان امسال 20 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد