صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیج در دستیابی به فناوری روز جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است

استاندار گیلان، گفت: بسیج در دستیابی به فناوری های روز پزشکی و سایر علوم جایگاه خاصی را برای خود اختصاص داده است. محمد علی نجفی، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج به تعبیر امام خمینی (ره) لشگر مخلص خداست و این بهترین تفسیر از واژه پر محتوا و ارزشی بسیج است زیرا اخلاص و ایثارگری […]

کد خبر : 13057 | 11:41 ق.ظ | ۳ آذر , ۱۳۹۳

نجفی17

استاندار گیلان، گفت: بسیج در دستیابی به فناوری های روز پزشکی و سایر علوم جایگاه خاصی را برای خود اختصاص داده است.

محمد علی نجفی، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج به تعبیر امام خمینی (ره) لشگر مخلص خداست و این بهترین تفسیر از واژه پر محتوا و ارزشی بسیج است زیرا اخلاص و ایثارگری های آنها در کنار سایر رزمندگان اسلام بر پایه خوشنودی خداوند متعال و امام راحل نهادینه شده است.

وی بسیج را نهادی فعال در تاریخ شکل گیری و حیات نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد: بسیج در کنار دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی نقش فعالی ایفا کرد و در جریان محرومیت زدایی کارنامه ای قابل قبول ارائه نموده است.

استاندار گیلان در ادامه این مطلب، افزود: بسیج در حوزه های فرهنگی به ویژه در جبهه ایستادگی و مقاومت برابر فعالیت های دشمن در جبهه جنگ نرم به خوبی صف آرایی کرده است.

وی اضافه کرد: تشکیل شجره طیبه صالحین از مهم ترین اقدامات بسیج در راستای مقابله با پدیده تخریبی تهاجم فرهنگی است.

استاندار گیلان در خاتمه اظهار کرد: بسیج در بحث پیشرفت های علمی در شاخه های مختلف مانند دستیابی به فناوری های روز پزشکی و سایر علوم جایگاه خاصی را برای خود اختصاص داده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد