صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اداره مقتدرانه ایران به پشتوانه ولایت فقیه است

رئیس کل اداره مستقل تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ولی فقیه با پشتوانه دین و مردم در مقابل نظام استکبار ایستاده است و با اقتدار کشور را اداره می‌کند.  امیرحسین شکوهی در حاشیه بازدید بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با حضور در جمع دانش‌آموزان تحت آموزش […]

کد خبر : 13072 | 10:37 ق.ظ | ۴ آذر , ۱۳۹۳

امیرحسین شکوهی

رئیس کل اداره مستقل تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ولی فقیه با پشتوانه دین و مردم در مقابل نظام استکبار ایستاده است و با اقتدار کشور را اداره می‌کند.

 امیرحسین شکوهی در حاشیه بازدید بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با حضور در جمع دانش‌آموزان تحت آموزش و دانشجویان وظیفه مجموعه شهید سرلشکر نامجو بر اهمیت وجود ولایت مطلقه فقه تاکید کرد.

وی ادامه داد: در زمان معاصر شاه ملعون در نهایت ذلت دست رئیس جمهور آمریکا را بوسید اما ولی فقیه زمان ما اکنون به پشتوانه دین و مردم در مقابل نظام استکبار ایستاده است و با اقتدار تمام کشور را اداره می‌کند.

رئیس کل اداره مستقل تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، تبعیت از ولایت فقیه را مورد تاکید دانش‌آموزان و دانشجویان وظیفه قرار داد و یادآور شد: جوانان مومن و متعهد وظیفه باید به خوبی از رهنمودهای عالمانه فرماندهی معظم کل قوا بهره‌مند شوند و در راه اعتلای این نظام مقدس به‌کار گیرند.

گفتنی است، هیئت بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح در پایان بازدید رضایت خود را از امکانات و توانمندی‌های فرهنگی و آموزشی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت ابراز کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد