صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کنگره شهدای هنرمند استان گیلان برگزار شد + تصاویر

معاون مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر نقش شهدای هنرمند در جبهه ها خاطرنشان کرد:شهدای هنر با شعر ،نقاش ها ،لنز دوربین عکاسی و فیلم برداری خود روح مجاهدت و ایثارگری را در رزمندگان زنده تر می کردند . سردار ابوالفضل مسجدی در کنگره شهدای هنرمند استان گیلان در سالن […]

کد خبر : 13088 | 10:34 ق.ظ | ۵ آذر , ۱۳۹۳

474441

معاون مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر نقش شهدای هنرمند در جبهه ها خاطرنشان کرد:شهدای هنر با شعر ،نقاش ها ،لنز دوربین عکاسی و فیلم برداری خود روح مجاهدت و ایثارگری را در رزمندگان زنده تر می کردند .

سردار ابوالفضل مسجدی در کنگره شهدای هنرمند استان گیلان در سالن اجتماعات خاتم الانبیا با بیان اینکه شهدای هنرمند ،به هنرمند کربلا حضرت عباس تاسی کردند اظهار کرد: این شهدا ادب،هنر ، مردانگی را از عباس (س) به ارث بردند.

 وی با بیان اینکه شهدای هنرمند با قلمی از نور و مرکبی از خون در راه حق گام برداشتند افزود: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برای یاری رساندن به امام زمان خود وارد میدان شدند.

مسئول انجمن راویان کشور با اشاره به کتاب ققنوس فاتح گفت: شهدا در عملیات ها به ائمه معصوم استعانت و توسل کردند و ما نیز باید با الگو گیری از آنها در این راه گام برداریم.

مسجدی با اشاره به اینکه امکانات و مهمات در جنگ انقدر محدود بود که گاهی زمانی که عراق پاتک میزد ما سلاحی جز نارنجک نداشتیم افزود: رزمندگان ما در این وضعیت از جان خود گذشتند شهدای ما از امام زمان و خدا مدد می گرفتند.

بصیرت شهدا انتظاری است که مقام معظم رهبری امروز از ما دارد

وی با اشاره به اینکه شهدا با ازابتدای ترین وسایل و امکانات و با آگاهی و بینش و براساس تکلیف وارد شحنه نبرد شدند و ایستاندند گفت: بصیرت شهدا انتظاری است که مقام معظم رهبری امروز از ما دارد

 معاون مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر نقش شهدای هنرمند در جبهه ها خاطرنشان کرد:شهدای هنر با شعر ،نقاش ها ،لنز دوربین عکاسی و فیلم برداری خود روح مجاهدت و ایثارگری را در رزمندگان زنده تر می کردند

مسجدی با اشاره به شهید آیت الله احسانبخش افزود: این شهید بزرگوار چهره مردمی ،اهل علم و مبارزه  ولی و امام زمان خود را به موقع درک کرد و آثار ارزشمندی در طول انقلاب از خود به جای گذاشت.

وی با اشاره به کتاب های بی شمار آیت الله احسانبخش تصریح کرد: این شهید بزرگوار ترور و جانباز می شود ولی دست از مبارزه بر نمی دارد و هرجایی که حس می کند انقلاب به وی نیاز دارد وارد صحنه می شود.

مسئول انجمن راویان کشور با نگاهی اجمالی با زندگی خواص کوفه و شخصیت های برجسته ای که در زمان اباعبداالله حسین در برابر امام موضع گرفتند گفت:این سوال امروز مطرح است چطور شد که جامعه اسلامی بعد از رحلت پیامبر به جایی رسید که فرزند پیامبر خدا را به شهادت رساند.

وی با تاکید بر اینکه  بی بصیرتی مردم کوفه و خواص باعث شد که سر بدن عزیز زهرا جدا شود و حادثه کربلا رخ دهد افزود: در جامعه ما نیز هسند خواص بی بصیرت که در بسیاری از مواقع رهبری را نصیحت می کنند و در زمان دفاع مقدس نامه به امام برای پایان دادن به جنگ نوشتند.

 معاون مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه خیلی ها که عزیز زهرا را می شناختند دیر تصمیم گرفتند و برای خون خواهی قیام کردند اما دیگر اثر و فایده ای نداشت تصریح کرد:شهدای دفاع مقدس با بصیرت خود به موقع پای کار آمدند و امام زمان و ولی خود را درک کردند.

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2014/11/171.jpg

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2014/11/161.jpg

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2014/11/211.jpg

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2014/11/73.jpg






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد