صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برای مقابله با توطئه های دشمنان باید راه شهیدان را ادامه دهیم

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان و حفظ ارزش ها و دستاورد های نظام مقدس اسلامی باید راه شهیدان را ادامه دهیم. به گزارش ایرنا، ‘محمد آقاجانزاده’ روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سرداران ، فرماندهان و 650 شهید والا مقام شهرستان لاهیجان اظهار افزود: همچنین باید با تبیین سیره و […]

کد خبر : 131 | 10:14 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۱

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان و حفظ ارزش ها و دستاورد های نظام مقدس اسلامی باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، ‘محمد آقاجانزاده’ روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سرداران ، فرماندهان و 650 شهید والا مقام شهرستان لاهیجان اظهار افزود: همچنین باید با تبیین سیره و اندیشه های شهدای گرانقدر و انتقال آن به نسل جوان تلاش كرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: برگزاری آیین های بزرگداشت شهدای والامقام نیز یكی از برنامه هایی است كه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه كمك می كند.

آقاجانزاده بیان كرد: باید تلاش شود به صورت مستمر با برگزاری آیین بزرگداشت شهدا، یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادتهای این عزیزان در جامعه گرامی داشته شود.

مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان نیز در این نشست گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده آیین بزرگداشت شهدای والامقام لاهیجان در یازدهم آبان سالجاری در سالن شهداء اداره ورزش و جوانان این شهر برگزار می شود.

‘ احمد افخمی’ افزود: در این مراسم معنوی از یك مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران و نیز مداح اهل بیت (ع) ‘صادق آهنگران’ دعوت به عمل آمده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد