صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کسانی که در مقابل امام (ره) ایستادند عاقبت به‌خیر نشدند

حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه گفت: کسانی که در مقابل امام خمینی (ره) ایستادند عاقبت زندگی آنها ختم به‌خیر نشد و به نحوی از صفحه روزگار حذف شدند. سردار سید ضیاء‌الدین حزنی در مراسم یادواره شهدای روستای دهنده  شهرستان صومعه‌سرا با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شهدای هشت […]

کد خبر : 13108 | 10:37 ق.ظ | ۸ آذر , ۱۳۹۳

سید ضیاءالدین حزنی

حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه گفت: کسانی که در مقابل امام خمینی (ره) ایستادند عاقبت زندگی آنها ختم به‌خیر نشد و به نحوی از صفحه روزگار حذف شدند.

سردار سید ضیاء‌الدین حزنی در مراسم یادواره شهدای روستای دهنده  شهرستان صومعه‌سرا با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس از بزرگ‌ترین بندگان خداوند روی زمین بودند.

وی با بیان اینکه گیلان در طول جنگ تحمیلی، 8 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: شهدا جزء افرادی هستند که با تقدیم جان خود عاقبت به‌خیر شدند.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر گفت: برخی از افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران و در زندگی خود عاقبت به‌خیر نمی‌شوند اما این شهدا در زندگی و آخرت عاقبت به‌خیر شدند.

وی با اشاره به حذف برخی از افراد شناخته شده، افزود: همه کسانی که در مقابل امام خمینی (ره) ایستادند عاقبت زندگی آنها ختم به‌خیر نشد و به نحوی از صفحه روزگار حذف شدند.

حزنی، تابعیت شهدا از راه، روش و تفکر امام خمینی (ره) را رمز عاقبت به‌خیری این افراد دانست و تصریح کرد: باید بهترین درودها را نثار این عزیزان کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا نیازی به این مراسم‌ها ندارند، متذکر شد: برگزاری مراسم یادواره تنها برای یادآوری به ما است که در کنار هم باشیم و در مسیر خط امام (ره) و رهبری حرکت کنیم.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه، مردم ایران را قدردان تلاش و جانفشانی‌های شهدا خواند و تصریح کرد: رمز موفقیت و ماندگار شهدای ما همین مسئله است.

وی با بیان اینکه شهدا به خاک نشستند تا ملت ایران به خاک ننشیند، یادآور شد: آنها رفتند تا این ملت و کشور برای نظام باقی بماند.

حزنی خاطرنشان کرد: باید به داشتن چنین اسطوره‌های بی‌نظیری به خود ببالیم و شرکت در مراسم یادواره شهدا را جزو افتخارات بدانیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد