صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رزمایش ۲۰هزار نفری بیت‌المقدس گیلان برگزار شد

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: ۵۷ گردان با حضور ۲۰هزار بسیجی گیلان رزمایش بیت‌المقدس را اجرا کردند. سردار هامون محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 20هزار بسیجی گیلانی در رزمایش بیت‌المقدس، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش با حضور بسیجیان نمایش آمادگی رزمی بسیجیان گیلان است. وی با بیان اینکه رزمایش بیت‌المقدس گیلان […]

کد خبر : 13113 | 10:58 ق.ظ | ۸ آذر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: ۵۷ گردان با حضور ۲۰هزار بسیجی گیلان رزمایش بیت‌المقدس را اجرا کردند.

سردار هامون محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 20هزار بسیجی گیلانی در رزمایش بیت‌المقدس، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش با حضور بسیجیان نمایش آمادگی رزمی بسیجیان گیلان است.

وی با بیان اینکه رزمایش بیت‌المقدس گیلان زمینه مناسبی برای حفظ آمادگی نیروهای بسیجی در مقابله با تهدیدات دشمنان است، افزود: این‌گونه رزمایش‌ها ضمن اینکه آمادگی بسیجیان را ارتقا می‌دهد سبب شور و نشاط آنان می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: تقویت توان سخت، نیمه سخت و نرم بسیجیان، ایجاد و افزایش مهارت‏‌های عمومی ارکان و اجزای گردان‏‌های بیت‌‏المقدس و کوثر، بازآموزی آموزش‏‌ها برای ارکان گردان‏‌ها، افزایش توان و آمادگی‌‏های رزمی بسیجیان از اهداف رزمایش بزرگ بیت‌المقدس گیلان است.

سردار محمدی تصریح کرد: در این رزمایش، برنامه‌های امداد و نجات، پدافند غیرعامل، راهپیمایی‌های تاکتیکی شبانه، کنترل معابر اصولی، تاکتیک‌‏های تاخت، هلی‌برن، ضد هلی‌برن، پدافند، دفاع از مراکز حساس با رعایت اصول پدافند غیرعامل پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه رزمایش بیت المقدس گیلان به همت بالای نیروهای مردمی و بسیجیان سلحشور با موفقیت اجرا شد، گفت: امروز بسیجیان در صحنه حاضر شدند تا قدرت و توان خود را برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان، ارتقای توان رزمی و بصیرتی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج را از اهداف رزمایش بسیجیان گیلان دانست و اظهار کرد: دفاع از کوی و برزن، فراگیری تاکتیک‌های پدافند غیر عامل از اهداف برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس گیلان است.

سردار محمدی، عملیات تاخیری، ایست بازرسی، پدافند غیرعامل و اقدام نجات که در ماموریت امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن را از مأموریت‌ها و اهداف رزمایش بیت المقدس گیلان برشمرد.

وی تصریح کرد: رزمایش بیت‌المقدس با هدف ارزیابی از آموزش‌های برگزار شده و تمرین تاکتیک‌هایی که هنگام ماموریت‌های اصلی باید گردان‌های بیت‌المقدس انجام دهند، برگزار شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد