صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بزرگترین نمایش خیابانی با موضوع نهضت جنگل در رشت برگزار می شود

به مناسبت فرا رسیدن یازدهم آذر ماه، سالروز شهادت مبارز خستگي ناپذیر نهضت جنگل میرزاکوچک جنگلی، بزرگترین نمایش خیابانی کشور با موضوع نهضت جنگل در خیابانهای شهر رشت اجرا می‌شود. علیرضا قانع، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت با اعلام این خبر گفت: به مناسبت یازدهم آذر ماه سالروز شهادت مظلومانه‌ سردارجنگل، این سازمان […]

کد خبر : 13133 | 4:46 ب.ظ | ۹ آذر , ۱۳۹۳

میرزا18

به مناسبت فرا رسیدن یازدهم آذر ماه، سالروز شهادت مبارز خستگي ناپذیر نهضت جنگل میرزاکوچک جنگلی، بزرگترین نمایش خیابانی کشور با موضوع نهضت جنگل در خیابانهای شهر رشت اجرا می‌شود.

علیرضا قانع، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت با اعلام این خبر گفت: به مناسبت یازدهم آذر ماه سالروز شهادت مظلومانه‌ سردارجنگل، این سازمان به منظور ادای احترام به این بزرگمرد خطه شمال کشور، نمایشی خیابانی با موضوع نهضت جنگل که از بزرگترین نمایش های خیابانی شهر رشت است را برگزار می کند که به یقین طیف وسیعی از مردم را به خود جلب خواهد کرد.

قانع تصریح کرد: در این نمایش بزرگ بیش از 100 نفر بازیگر و هنرور به بازسازی صحنه‌های قیام و نهضت جنگل به رهبری میرزاکوچک خان مبادرت خواهند کرد که شروع نمایش از خانه میرزا بوده و با عبور از سبزه‌میدان، پیاده‌راه علم‌الهدی، میدان شهرداری، میدان دکتر حشمت جنگلی، آرامگاه دکتر حشمت و بازگشت مجدد به میدان شهرداری به پایان می رسد و فضایی هماهنگ با حال و هوای دوران نهضت جنگل را برای مردم تداعی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این نمایش هنرمندان خوش ذوق و نام آشنای گیلان و بسیاری از هنروران به ایفای نقش خواهند پرداخت و با هنرمندی خود خاطرات نهضت جنگل را براساس اسناد و مدارک تاریخی بازخوانی و بازسازی می‌نمایند.

به گزارش ایسنا، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت در پایان، مردم شریف شهر رشت و شهروندان فرهنگ دوست دیار باران را به تماشای این نمایش خیابانی بزرگ که روز سه شنبه برگزار می شود فراخواند

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد