صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کنگره میرزا کوچک جنگلی و 150 طلبه شهید و روحانی استان گیلان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت:کنگره میرزا کوچک جنگلی و 150 طلبه شهید و روحانی استان گیلان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور دبیر کل کنگره شهدای طلبه و روحانی کشور برگزار می شود. حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:کنگره میرزا کوچک جنگلی و […]

کد خبر : 13143 | 10:32 ق.ظ | ۱۰ آذر , ۱۳۹۳

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت:کنگره میرزا کوچک جنگلی و 150 طلبه شهید و روحانی استان گیلان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور دبیر کل کنگره شهدای طلبه و روحانی کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:کنگره میرزا کوچک جنگلی و 150 طلبه شهید و روحانی استان گیلان صبح روز 11 آذر همزمان با سالگرد روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی در مسجد سلیمانداراب رشت کنار مزار میرزاکوچک برگزار می شود.

وی تصریح کرد:کنگره میرزا کوچک جنگلی و 150 طلبه شهید و روحانی استان گیلان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور دبیر کل کنگره شهدای طلبه و روحانی کشور برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از ارسال بیانیه مشترک از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت آیت لله قربانی و محمدعلی نجفی استاندار گیلان به مناسبت سالروز شهادت این روحانی بزرگوار خبر داد.

حجت الاسلام جمالی در پایان با تاکید بر حضور هر چه با شکوهتر مردم استان در مراسم سالگرد روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی گفت:در این مراسم پس از ارائه گزارش از سوی دبیر کنگره میرزاکوچک خان جنگلی؛ حاج رسول خدادادیان به مداحی خواهد پرداخت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد