صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اقتصاد مقاومتی، تنها راه مبارزه با استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اقتصاد مقاومتی را تنها راه مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: جامعه ما به احیای تفکر و روحیه جهادی در همه عرصه‌ها نیاز دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی محسن‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» […]

کد خبر : 13146 | 11:07 ق.ظ | ۱۰ آذر , ۱۳۹۳

محسن-زاده50

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اقتصاد مقاومتی را تنها راه مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: جامعه ما به احیای تفکر و روحیه جهادی در همه عرصه‌ها نیاز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی محسن‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» که به همت نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان در سالن شهدای جهاد این سازمان در رشت برگزار شد، نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری را رهنمود و راهکار پیش روی جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: جامعه اسلامی نیازمند مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه دهه اول انقلاب و دوران دفاع مقدس نمونه‌ای بارز از مدیریت جهادی است، افزود: از اول انقلاب تاکنون همواره مورد تهدید و تحریم واردات بودیم و برای تامین محصولات غذایی نظیر گندم و شکر وابستگی به خارج داشتیم، اما با مدیریت جهادی در عرصه‌های علمی، صنعتی، تولیدات و خصوصا کشاورزی حرکت کردیم و طی یک پروسه تحقیقاتی و علمی با رویکرد جهادی به خودکفایی رسیدیم.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده با تاکید بر اینکه اندیشمندان و نخبگان کشور باید با مدیریت جهادی ظرفیت‌های بالقوه را به فعلیت برسانند، متذکر شد: جامعه ما به احیای تفکر بسیجی و جهادی در همه عرصه‌ها نیاز دارد، زیرا جهادی عمل کردن تنها راهکار نجات از تحریم‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه علمی ایران در عرصه‌های جهانی، خاطرنشان کرد: امروز اگر کشور ما در عرصه سلول‌های بنیادی جنینی، فناوری هسته‌ای، نانوتکنولوژی، هوافضا و تصرف جو رتبه اول تا دهم جهانی را دارد، بخاطر مدیریت جهادی است.

وی به ساختار اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری اشاره کرد و گفت: خداوند کشور ایران را غنی آفریده و جزو معدود کشورهای روی کره خاکی هستیم و می‌توانیم در چهارفصل تولیدات کشاورزی داشته باشیم؛ لذا باید با ایجاد روحیه جهادی در مدیران و کارگزاران و استخراج ذخایر الهی به خودکفایی در همه حوزه‌ها برسیم.

این کارشناس دینی ادامه داد: استان زرخیز اما محروم گیلان با جنگل و کوه و ساحل و دریایش مانند معدن طلا دارای ذخیره‌های مادی و معنوی فراوان است و لذا آمار بالای بیکاری در این استان غیر قابل قبول می‌باشد؛ باید با نگاه تخصصی و علمی استعدادهای بخش کشاورزی گیلان شکوفا شود و مشکل اشتغال استان حل گردد.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده اقتصاد مقاومتی را تنها راه مبارزه با استکبار جهانی دانست و بیان کرد: پیوند میان جهاد کشاورزی و بسیج یکی از ضرورت‌های جامعه است، زیرا عرصه جهادی برای بسیجیان عرصه مجاهدت فی‌سبیل‌الله است و بسیج با ظرفیتی که دارد می‌تواند در خدمت این امر قرار بگیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد