صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در فتنه سال 88 خوش درخشید

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در فتنه سال 88 خوش درخشید و یوم‌الله هشتم دی ماه باید مانند سال‌های گذشته با شکوه و مردمی برگزار شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، دوشنبه 10 آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه […]

کد خبر : 13149 | 4:35 ب.ظ | ۱۰ آذر , ۱۳۹۳

مهدوی14

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در فتنه سال 88 خوش درخشید و یوم‌الله هشتم دی ماه باید مانند سال‌های گذشته با شکوه و مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، دوشنبه 10 آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان با تاکید بر یادآوری ایام‌الله اظهار کرد: ایام‌الله تجلی‌گاه حکومت الله است.

وی هشتم دی ماه در گیلان و نهم دی ماه در سراسر کشور را یوم‌الله عنوان کرد و با بیان اینکه در آزمایش نهم دی خواص بیش از دیگران مورد امتحان قرار گرفتند، تصریح کرد: نهم دی ماه سال 88 امت مسلمان عاشقانه به دنبال امام خود حرکت کرد و متأثر از خواص آلوده، افسرده و دنیاطلب نشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان به تلاش اصحاب یأس و تزویر برای به فراموشی سپردن حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: اصحاب یأس و آنها که میل دارند آرمان‌های انقلاب اسلامی و محتوای جمهوری اسلامی خنثی شود و از نظام تنها پوسته تشکیلاتی باقی بماند، می‌خواهند واژه فتنه سال 88 گم شود بنابراین بعضی از افراد با استفاده از اصطلاح حوادث سال 88 این واقعه را می‌خواهند در حد یک روز سیاسی کم‌اهمیت پایین آورند.

وی خواستار مقابله رسانه‌ها با اصحاب یأس و تزویر شد و بیان کرد: آنها که رای 40 میلیونی و 25 میلیونی ملت ایران را ندیدند، منادی حق‌الناس شدند.

* 9 دی رجوع صادقانه به رای مردم است

مهدوی نهم دی ماه سال 88 را مهم‌تر از 22 بهمن دانست و خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز ظهور و پیدایش انقلاب اسلامی بود اما نهم دی نشان‌دهنده رجوع صادقانه به رای مردم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان نهم دی ماه را برای ملت و انقلابیون ایران بسیار عزیز خواند و یادآور شد: نهم دی ماه سبب تداوم و بقای انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه مایه قوت مستضعفان عالم شده است، اظهار کرد: نهم دی ماه زمزمه زیبای استقبال امت مستضعف برای ظهور امام زمان (عج) است.

مهدوی جایگاه نهم دی ماه را بیش از ارزش ملی دانست و بیان کرد: نهم دی ماه برای ملت ایران ارزش دینی دارد و گیلانی‌ها به دلیل داشتن سابقه ولایتمداری یک روز زودتر و در هشتم دی ماه سال 88 حماسه خلق کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با اشاره به اینکه حماسه هشتم دی ماه سال 88 مردم گیلان برائت از اصحاب فتنه و عاملان استکبار بود، تصریح کرد: رسانه‌ها در جلوگیری از فراموش شدن حماسه هشتم و نهم دی ماه باید تلاش کنند.

وی بر جلوگیری از معرفی مردودشدگان فتنه سال 88 به عنوان شخصیت‌های مقبول در رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: موضوع مذکور می‌تواند به اصحاب یأس و تزویر کمک کند و ممکن است در معرفی نهم دی به تحریف حقایق بپردازند.

مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف بزرگداشت حماسه هشتم و نهم دی ماه در دانشگاه‌ها و تشکل‌های مردمی، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در فتنه سال 88 خوش درخشید و یوم‌الله هشتم دی ماه باید مانند سال‌های گذشته با شکوه و مردمی برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد