صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم الله 9 دی، رزمایش تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری در شرایط بحرانی بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یوم الله 9 دی رزمایش ایستادگی، مقاومت و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری در شرایط بحرانی بود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری، دوشنبه 10 آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان با اشاره به نقش شورای […]

کد خبر : 13152 | 4:44 ب.ظ | ۱۰ آذر , ۱۳۹۳

اشکوری14

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یوم الله 9 دی رزمایش ایستادگی، مقاومت و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری در شرایط بحرانی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری، دوشنبه 10 آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر شخصیت‌ها در خلق حماسه هشتم دی ماه سال 88 در استان اظهار کرد: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان نقش نخست در حماسه هشتم دی ماه مردم در استان را ایفا کرد.

وی، آیت‌الله قربانی را جلودار حماسه هشتم و نهم دی ماه سال 88 مردم در گیلان عنوان کرد و افزود: نماینده ولی فقیه در گیلان هماهنگی بین نیروهای حزب‌اللهی و اصولگرا در استان را به عهده داشت و توانست حماسه هشتم دی ماه نماد ولایتمداری مردم گیلان را خلق کند.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه صدا و سیمای گیلان در نشان دادن حماسه هشتم دی ماه سال 88 عملکرد خوبی ارائه نکرد، خاطرنشان کرد: آیت‌الله قربانی پس از هشتم دی ماه سال 88 در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به صراحت اعلام کرد که صدا و سیما خوب عمل نکرده است و می‌خواهند گیلانی‌ها را بی‌دین به مردم معرفی کنند.

فعال سیاسی گیلان به وجود مستندات بسیار در خوب عمل نکردن صدا و سیمای مرکز استان در فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: اکنون علیه افراد صحبت نمی‌کنم و پس از سالروز هشتم دی ماه سال جاری در این مورد مصاحبه انجام می‌دهم.

وی خواستار تلاش صدا و سیمای مرکز گیلان در روشنگری حماسه هشتم و نهم دی در جامعه شد و اضافه کرد: مسئولان صدا و سیمای مرکز گیلان از تحلیلگران و آنها که درد دین دارند، استفاده کند.

*نهم دی نباید به فراموشی سپرده شود

میرحسینی اشکوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نهم دی ماه سال 88، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ نهم دی یکی از ایام‌الله است و نباید به فراموشی سپرده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه، روزهای 15 خرداد، 22 بهمن و … را ایام‌الله خواند و تصریح کرد: عنایت ویژه‌ای به روزهای مذکور از طرف خداوند شده زیرا وقایع خلاف تحلیل‌های مادی، سیاسی و اجتماعی تحلیلگران اتفاق افتاده است.

وی به دو تفکر و اندیشه در مورد نهم دی ماه اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد در تلاش هستند موضوع مذکور را به فراموشی سپرده و در هر موقعیتی علیه سخنان مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد نهم دی ماه تحلیل دارند، اظهار کرد: دشمنان با هدف براندازی نظام اسلامی فتنه سال 88 را انجام دادند و این طرح در کشورهای دیگر به نتیجه رسیده بود اما در ایران شکست خورد.

فعال سیاسی گیلان، فتنه سال 88 را طراحی نظریه‌پردازان معروف غربی از سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: دشمن، فتنه سال 88 را با کمک جریان‌های مخالف نظام اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پایان عمر نظام اسلامی را سال 90 اعلام کرده بودند، تصریح کرد: دشمنان به صراحت براندازی نظام را هدف خود اعلام کردند.

* 9 دی رزمایش تبعیت از رهبری است

میرحسینی اشکوری نهم دی ماه را رزمایش ایستادگی، مقاومت و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری در شرایط بحرانی عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای فداکاری مردم ارزش محسوب می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه ملت ایران مانند قیام عاشورا یک خط و الگو است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ که در مورد حماسه نهم دی ماه سکوت جایز نیست و امیدواریم همه به تکلیف خود عمل کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد