صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش ویژه فتنه‌شناسی در گیلان برگزار می شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان خواستار تشریح جنایت استکبار جهانی در فتنه سال 88 شد و گفت: همایش ویژه فتنه‌شناسی در گیلان برگزار شود. حسن کربلایی، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، با اشاره به نقش اساسی صدا و سیما در […]

کد خبر : 13196 | 9:51 ق.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۳

کربلایی 14

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان خواستار تشریح جنایت استکبار جهانی در فتنه سال 88 شد و گفت: همایش ویژه فتنه‌شناسی در گیلان برگزار شود.

حسن کربلایی، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، با اشاره به نقش اساسی صدا و سیما در تبیین و تشریح فتنه سال 88 اظهار کرد: مؤسسه‌های قرآنی و فرهنگی موضوع فتنه از نگاه قرآن، نهج‌البلاغه و روایات را برای مردم تبیین کنند.

وی خواستار تشریح جنایت استکبار جهانی در فتنه سال 88 شد و افزود: همایش ویژه فتنه‌شناسی برای آگاهی بیشتر مردم در گیلان برگزار شود.

کربلایی با بیان اینکه مساجد و پایگاه‌های بسیج مکان‌های مناسبی برای برگزاری همایش‌های فتنه‌شناسی است، تصریح کرد: استفاده از سخنرانان آگاه بسیار تأثیرگذار است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان، تبیین فتنه سال 88 توسط استادان و معلمان بسیجی در دانشگاه‌ها و مدارس را مهم خواند و بیان کرد: مطالب مورد نیاز برای تشریح فتنه مذکور در اختیار استادان و معلمان گذاشته شود.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از بسیجیان در فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: روشنگری در مورد حوادث فتنه سال 88 برای مردم حائز اهمیت است.

* حماسه مردم گیلان از 7 دی آغاز شد

کربلایی، حماسه مردم گیلان در خلق حماسه مقابله با فتنه را از هفتم دی‌ماه سال 88 عنوان کرد و یادآور شد: 500 نفر از مردم در مقابل بیت نماینده ولی فقیه در گیلان تجمع کردند و آیت‌الله زین‌العابدین قربانی علیه فتنه‌گران سخنرانی کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد