صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقوای اجتماعی برخی از شخصیت‌ها در 9 دی دچار مشکل شد

دکتر مظفر نامدار، استاد دانشگاه گیلان، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، گفت: یکی از موضوع‌ها در ماندگاری شخصیت‌ها و وقایع به دلیل نشانه بودن این حوادث است. نامدار تمام رخدادهای ماندگار در تاریخ را مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی در […]

کد خبر : 13202 | 9:52 ق.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۳

نامدار 14

دکتر مظفر نامدار، استاد دانشگاه گیلان، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، گفت: یکی از موضوع‌ها در ماندگاری شخصیت‌ها و وقایع به دلیل نشانه بودن این حوادث است.

نامدار تمام رخدادهای ماندگار در تاریخ را مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها عنوان کرد و افزود: فتنه‌ها طبق آموزه‌های دینی و تحقیقات علمی ناشناخته می‌آیند و شناخته شده می‌روند.

وی با بیان اینکه مردم در فتنه‌ها به دلیل وجود شخصیت‌ها در تشخیص می‌مانند، تصریح کرد: تقوای اجتماعی بعضی از شخصیت‌ها در 9 دی ماه سال 88 دچار مشکل شد.

* 9 تا 19 دی دهه بصیرت نامگذاری شود

نامدار به دو واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: 19 دی ماه نقطه عطفی در انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و می‌توان آن را با 9 دی ماه هماهنگ کرد و به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شود.

استاد دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دو واقعه مذکور تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است، بیان کرد: کارآیی سیاست‌های فرهنگی در گرو تبدیل شدن به برنامه است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد