صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشکلات کشور نتیجه هزینه‌های فتنه سال 88 است

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیاری از مشکلات کشور نتیجه هزینه‌های فتنه سال 88 است. سیدعلی حسینی، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، با اشاره به زمان‌شناسی مردم در خلق حماسه 9دی اظهار کرد: زمان‌شناسی ملت ایران سبب کاهش […]

کد خبر : 13205 | 9:54 ق.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۳

حسینی85

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیاری از مشکلات کشور نتیجه هزینه‌های فتنه سال 88 است.

سیدعلی حسینی، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان، با اشاره به زمان‌شناسی مردم در خلق حماسه 9دی اظهار کرد: زمان‌شناسی ملت ایران سبب کاهش آثار تخریبی فتنه سال 88 شده است.

وی ادامه داد: اگر فتنه مذکور مدیریت نمی‌شد هزینه‌های بسیاری به کشور تحمیل می‌کرد و هنوز در حال پرداخت هزینه‌های فتنه سال 88 هستیم.

حسینی بسیاری از مشکلات کشور را نتیجه هزینه‌های فتنه سال 88 خواند و بیان کرد: انسان‌هایی که مقبولیت دارند می‌توانند فتنه ایجاد کنند و افراد مقبول در راس فتنه سال 88 قرار داشتند زیرا اگر مقبولیت اجتماعی نداشتند و افرادی بیکار و فاسد بودند این اتفاق نمی‌افتاد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سران فتنه سال 88 در دورانی مسئولیت‌های مهمی به عهده داشتند، تصریح کرد: موضوع مذکور مردم را به اشتباه انداخته بود.

وی به خارج کردن واژه فتنه در ادبیات سیاسی کشور توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند واژه فتنه در مباحث سیاسی و اجتماعی به‌کار برده نشود و مقابله با این موضوع نیازمند آگاهی جامعه از فتنه است.

حسینی با اشاره به اینکه سازمان‌های بسیج دانشجویی، اساتید، دانش‌آموزی، فرهنگیان و ادارات سپاه قدس گیلان با تشکیل حلقه‌های صالحین روشنگری چگونگی شکل‌گیری و مقابله با فتنه را پیگیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر جامعه فتنه سال 78 را فراموش نمی‌کرد شاید فتنه سال 88 تکرار نمی‌شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان بر نهادینه شدن روشنگری جامعه نسبت به فتنه تاکید کرد و یادآور شد: سال 88 مقابله با فتنه در گیلان به طور صحیح مدیریت شد.

وی به تجمع مردم گیلان برای مقابله با فتنه‌گران در هفتم دی ماه سال 88 اشاره کرد و افزود: یکی از موضوع‌هایی که مسئولان وقت استانداری با تجمع هشتم دی ماه مخالفت می‌کردند به دلیل تجمع مردم در هفتم دی ماه بود و می‌گفتند با فتنه مقابله شده و دیگر این موضوع لازم نیست.

حسینی تصریح کرد: افرادی که به‌دنبال شناساندن فتنه به جامعه بودند تجمع مردم در میدان شهدای ذهاب رشت را پیگیری کردند و حماسه هشتم دی مردم گیلان خلق شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار فعال شدن مجامع علمی در شناخت بیشتر فتنه در جامعه شد و اظهار کرد: افراد تاثیرگذار کشوری برای تبیین ابعاد فتنه توسط بسیج دانشجویی به استان دعوت شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد