صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فعالان مقابله با فتنه سال 88 در گیلان تقدیر می شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: از فعالانی که در مقابله با فتنه سال 88 نقش برجسته‌ای در گیلان داشتند تقدیر می شوند. رسول جلایی، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان اظهار کرد: حوادثی که در […]

کد خبر : 13209 | 12:59 ب.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۳

جلایی 19

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: از فعالانی که در مقابله با فتنه سال 88 نقش برجسته‌ای در گیلان داشتند تقدیر می شوند.

رسول جلایی، دوشنبه ۱۰ آذر در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان اظهار کرد: حوادثی که در طول تاریخ اتفاق افتاده و جبهه مؤمنان از آن آسیب دیدند و حرکت اسلامی به چپ و ر است انحراف پیدا کرده، از طرف افرادی که نمی‌دانستند نبوده بلکه مشکل اساسی با افرادی است که می‌دانستند اما حاضر نشدند گامی بردارند.

وی گام برنداشتن افراد آگاه را درد تاریخ عنوان کرد و افزود: یکی از موضوع‌هایی که مقام معظم رهبری بیان کردند در مورد خواص و عوام در جامعه است.

جلایی بر روشنگری موضوع فتنه در جامعه تاکید کرد و گفت: سال 88 در صف آنها که خواص نامیده می‌شوند گیرهایی پدید آمد و بیشترین روشنگری باید در این زمینه باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه روشنگری فتنه سال 88 مورد توجه و تاکید است، تصریح کرد: یادآوری فتنه سال 88 باید در جریان روزها باقی بماند و از حالت مناسبتی خارج شود.

وی خواستار سازمان‌دهی تشکل‌ها و افراد برای برگزاری مراسم هشتم دی ماه در گیلان شد و بیان کرد: مخاطبانی که می‌خواهیم برای آنها از فتنه صحبت کنیم بسیار مهم است.

جلایی با اشاره به اینکه عموم جامعه هدف روشنگری شبهه‌های فتنه نیستند، یادآور شد: اقشار ویژه‌ای باید در موضوع فتنه ظرفیت‌سازی شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به تبیین قضایای شناخته شده در فتنه اشاره کرد و افزود: شبهه‌ها و ابهام‌های مطرح شده در فتنه سال 88 باید دسته‌بندی شده و به آن پاسخ داده شود.

وی با تاکید بر تقدیر از فعالان مقابله با فتنه سال 88 در گیلان، مطرح کرد: نقش آنها که گام‌های نخست در دوران غربت را برداشتند باید نسبت به دیگران که بعد می‌آیند برجسته شود.

جلایی طراحی جایزه‌ای با ویژگی‌های نهم دی ماه را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: جایزه مذکور به افراد فعال در حوزه‌های مختلف سیاسی، رسانه، کتاب و … که در روشنگری فتنه تلاش می‌کنند به صورت سالانه اهدا شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد