صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






غرب به دنبال تفرقه‌افکنی در بین ملت‌هاست

امام جمعه سیاهکل گفت: غرب و استعمارگران با حربه ملی‌گرایی به دنبال تفرقه‌افکنی در بین ملت‌ها هستند. به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن سال جدید یکی از سنت‌های حسنه عید نوروز را صله‌رحم دانست و اظهار کرد: صله‌رحم و دید و بازدید از خویشاوندان همواره از تاکیدات اسلام بوده است.

کد خبر : 1321 | 9:27 ق.ظ | ۲۷ اسفند , ۱۳۹۱

امام جمعه سیاهکل گفت: غرب و استعمارگران با حربه ملی‌گرایی به دنبال تفرقه‌افکنی در بین ملت‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن سال جدید یکی از سنت‌های حسنه عید نوروز را صله‌رحم دانست و اظهار کرد: صله‌رحم و دید و بازدید از خویشاوندان همواره از تاکیدات اسلام بوده است.

وی افزود: هر روزی که در آن گناه و معصیت صورت نگیرد مبارک است.

خطیب جمعه سیاهکل، با توصیه به خانواده‌ها در مراقبت بیشتر از فرزندان خود در روز چهارشنبه آخر سال، اذعان کرد: در روز چهارشنبه آخر سال به دلیل استفاده از مواد محترقه صحنه‌های ناگواری رخ می‌دهد و خانواده‌ها باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود برای جلوگیری از وقوع این حوادث تلخ و ناگوار انجام دهند.

وی به سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بیشترین ثروت استعمارگران از غارت ذخایر و ثروت‌های کشورهای جهان سوم است و با آگاهی و بیداری ملت‌ها هر روز شاهد کوتاه‌تر شدن دست غارتگر استعمارگران هستیم.

شیدایی دلایل شکست مصدق را دوری از روحانیت و مردم، خودمحوری و غرور دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران به دلیل حمایت روحانیت از مصدق دفاع می‌کردند اما ناآگاهی و خودخواهی مصدق و دوری گرفتن از نقش روحانیت موجب شکست وی شد.

وی با بیان اینکه غرب و استعمارگران با حربه ملی‌گرایی به دنبال تفرقه‌افکنی در بین ملت‌ها هستند، یادآور شد: امروزه ملت‌های آزادیخواه بیدارند و این توطئه شوم دشمنان نیز در حال آشکار شدن است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد