صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مدیرکل ورزش گیلان: شهدا قهرمانان واقعی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : قهرمانان ورزشی سربازان دوران صلح هستند اما قهرمانان واقعی ، شهدا هستند . مسعود رهنما در دیدار با سه خانواده شهید و جانباز گیلان افزود : قهرمانان ورزشی سربازان دوران صلح هستند که در صورت نیاز و دستور رهبر انقلاب همچون شهدای دوران دفاع مقدس پا به […]

کد خبر : 13272 | 2:08 ب.ظ | ۲۳ آذر , ۱۳۹۳

رهنما50

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : قهرمانان ورزشی سربازان دوران صلح هستند اما قهرمانان واقعی ، شهدا هستند .

مسعود رهنما در دیدار با سه خانواده شهید و جانباز گیلان افزود : قهرمانان ورزشی سربازان دوران صلح هستند که در صورت نیاز و دستور رهبر انقلاب همچون شهدای دوران دفاع مقدس پا به عرصه جهاد می نهند .

وی اظهار کرد : شهدا نیز قهرمانان واقعی ما هستند و بازماندگان شهدا ، اسوه های صبر و شکیبایی و عشق به میهن هستند و نباید فراموش کنیم که هرچه داریم بواسطه خون شهدا و سختی های بی مثال خانواده های آنها است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خاطر نشان کرد : ما باید با اعمال و رفتار خود و با سعی و تلاش خود ، رهرو آرمان های آن عزیزان باشیم که در این بین ، جانبازان ما الگوها و اسوه های بی مثالی هستند که با وجود مشکلات عدیده با تمام تلاش خود در عرصه های مختلف به خصوص در ورزش فعالیت دارند .
‘ مسعود رهنما ‘ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به همراه جمعی از قهرمانان ورزشی این استان و تعدادی از هنرمندان گیلان ، با خانواده شهیدان ‘ امیر رضا علیزاده ‘ و محمود ، محمد و عزت اله یوسفی و خانواده جانباز 70 درصد عباس ملک زاده دیدار کردند .
به گزارش ایرنا ، شهید ‘ امیر رضا علیزاده ‘ در سال 92 به دست مزدوران اسرائیلی در سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید و شهیدان محمود ، محمد و عزت اله یوسفی نیز که در رشته فوتبال فعالیت داشتند ، به ترتیب در سال های 63 ، 64 و 65 در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور به شهادت رسیدند .
‘ عباس ملک زاده ‘ نیز که جانباز 70 درصدی است ، با وجود جراحت سنگین ، قطع یک پا و جراحت شیمیایی ، عناوین قهرمانی شنا و قایقرانی معلولان کشور را در اختیار دارد و در این رشته های ورزشی فعالیت می کند .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد