صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توجه به اقتصادمقاومتی، راهبرد توسعه کشور است

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: بهره گیری و استفاده از ظرفیت های عظیم اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، راهبرد توسعه ایران اسلامی است. به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار هامون محمدی جمعه شب در مراسم یادواره 23 شهید والامقام روستاهای شیخ محله، سادات محله و هنده خاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا اظهار […]

کد خبر : 13274 | 2:13 ب.ظ | ۲۳ آذر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: بهره گیری و استفاده از ظرفیت های عظیم اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، راهبرد توسعه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار هامون محمدی جمعه شب در مراسم یادواره 23 شهید والامقام روستاهای شیخ محله، سادات محله و هنده خاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: با داشتن درک صحیح از اوضاع منطقه، امروز شاهد آنیم که استکبار با تبلیغات علیه ایران، قصد دارد بگوید کشور ما منطقه را شلوغ کرده است .

وی افزود: از طرفی باتوجه به محدود بودن منابع نفتی کشورهای غربی، باید وابستگی نفتی کشورمان را کاهش دهیم .
سردار هامون محمدی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب دنیا به طور ناعادلانه تقسیم شده بود، ادامه داد: حضرت امام با هنری که داشت، این تفکر را مدیریت و دست ابر قدرت ها را کوتاه کرد .
وی پیروزی و استمرار انقلاب را بر سه عنصر آئین الهی، رهبری انقلاب و مردم استوار دانست و گفت: عقبه زندگی شهدای ما آماده بود و اعتقاد به امام حسین داشتند از این رو احساس دین نسبت به شهدا داشتن نیاز جامعه اسلامی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: شهدا تبلور مردمی هستند که با تمام وجود انقلاب را شکل دادند و با علم به این که شهید خواهند شد، با تمام وجود برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.
وی افزود: با مقاومت مردم و تلاش رهبری در سایه دین اسلام، پیشرفت های زیاد علمی و نظامی داشته ایم که همه اینها را مدیون رشادت های شهداییم و به دنیا ثابت کردیم می توان در مقابل دشمن ایستاد.
سردار هامون محمدی ادامه داد: اکنون دیگر ملت ها هم با الگوبرداری از ایران، به این باور رسیده اند که می توان در مقابل استکبار ایستاد و وظیفه ما این است که به دنبال الگوسازی جامعه اسلامی ایران باشیم و با بصیرت، دشمن شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و سردارجنگل در غرب استان گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد