صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






چه افتخاري بالاتر از اين‌که دست ولي امر مسلمين بالاي سر ملت ايران است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفيه در ديدار شب گذشته آيات عظام عبدالکريم فرحاني معاون آموزش و امور حوزه‌هاي علميه کشور و عبدالفتاح نواب مسئول دبيرخانه شوراي حوزه‌هاي علميه کشور با وي گفت: افتخار ماست که دست ولايت و دست صاحب‌الزمان بالاي ماست. به گزارش خبرگزاري آريا ، آيت‌الله محمدعلي امينيان بابيان اينکه دست‌هاي کوچک نظاره‌گر دست‌هاي بزرگ است […]

کد خبر : 13283 | 1:41 ب.ظ | ۲۴ آذر , ۱۳۹۳

امینیان12

امام‌جمعه آستانه‌اشرفيه در ديدار شب گذشته آيات عظام عبدالکريم فرحاني معاون آموزش و امور حوزه‌هاي علميه کشور و عبدالفتاح نواب مسئول دبيرخانه شوراي حوزه‌هاي علميه کشور با وي گفت: افتخار ماست که دست ولايت و دست صاحب‌الزمان بالاي ماست.
به گزارش خبرگزاري آريا ، آيت‌الله محمدعلي امينيان بابيان اينکه دست‌هاي کوچک نظاره‌گر دست‌هاي بزرگ است افزود: اگر کارهايمان بر پايه اخلاص و قصد خلوص باشد موردعنايت ولي زمان خواهد بود و از برکات آن بهره‌مند خواهيم شد.
عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه با تأکيد بر انجام‌وظيفه در امور حوزه‌هاي علميه خاطرنشان کرد: چه افتخاري بالاتر از اين‌که دست ولي امر مسلمين بالاي سر ملت ايران است و با عنايت الهي کارهاي کشور به‌خوبي به انجام مي‌رسد.
نماينده گيلان در خبرگان رهبري با تقدير از کارهاي خوب و چشمگيري که در حوزه‌هاي علميه کشور به‌ويژه در گيلان انجام‌گرفته است اظهار کرد: از تلاش‌هاي حجت‌الاسلام لاکاني و دبيرخانه حوزه‌هاي علميه گيلان که زحمات زيادي را براي مدارس علميه استان تحمل مي‌کنند تشکر مي‌نماييم.
در اين ديدار دبير حوزه‌هاي علميه گيلان با اشاره به نشستي که صبح امروز با اساتيد حوزه‌هاي گيلان و نشست مديريتي حوزه‌هاي علميه خواهند داشت گفت: آيات عظام فرحاني و نواب براي بررسي مشکلات و گره‌گشايي و رفع تنگناهاي موجود به گيلان تشريف آوردند.
حجت‌الاسلام لاکاني افزود: يکي از برنامه‌هاي اساسي ما اين است در شهرهاي که حوزه علميه ندارند سفيران هدايت را در آنجا داشته باشيم.
آيت‌الله سيد عبدالفتاح نواب با ابراز خرسندي از ديدار با آيت‌الله امينيان گفت: شوراي عالي حوزه‌هاي علميه کشور در برنامه‌هاي کاري خود سفر به تمام استان‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.
مسئول دبيرخانه و نماينده شوراي حوزه‌هاي علميه کشور افزود: تاکنون حوزه‌هاي علميه بيش از 20 استان کشور حضور يافته را از نزديک با مسائل و چالش‌هاي حوزه علميه کشور آشنا و بازديد قرارداديم و در نشست‌هايي آن‌ها را موردبررسي قرارداديم.
در ادامه رضا بابايي رئيس دفتر آيت‌الله امينيان گزارشي از حوزه‌هاي علميه آستانه‌اشرفيه ارائه داده گفت: حوزه علميه اهل‌بيت با 12 استاد ثابت که 9 استاد آن کد دارمي‌باشند وبا 64 طلبه تا پايان سطح يک به فراگيري علوم ديني مشغول مي‌باشند که اميدواريم در سال جديد آن را به دو برابر افزايش دهيم.
افزود: حوزه علميه اهل‌بيت با داشتن معاونت اجرايي، پژوهشي، تبليغاتي و …يکي از حوزه‌هاي برتر گيلان است و براي طلاب اين حوزه همه امکانات رفاهي فراهم گرديده است.
لازم به يادآوري است که آستانه‌اشرفيه داراي دو حوزه علميه برادران (جلاليه، اهل‌بيت) و يک حوزه خواهران هست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد