صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی شهرستان آستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: حماسه 9 دی مبین ولایتمداری ملت فهیم ایران اسلامی بود. سیروس شفقی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت حماسه 9 دی آستارا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق این حماسه ولایتمداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان و دشمنان […]

کد خبر : 13324 | 10:44 ق.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۳

شفقی11

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: حماسه 9 دی مبین ولایتمداری ملت فهیم ایران اسلامی بود.

سیروس شفقی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت حماسه 9 دی آستارا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق این حماسه ولایتمداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان و دشمنان اسلام و انقلاب کشیدند، اظهار کرد: حضور تاریخی مردم در آن روز نشات گرفته از اندیشه ولایتمداری آنان بود.

وی ادامه داد: مردم در روز 9 دی با تبعیت از رهمنون های مقام معظم رهبری میثاق دیگری را با ولایت بستند و نشان دادند که همواره پشتیبان حقیقی نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار آستارا اضافه کرد: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که آرمان ها و ارزش های انقلاب برای آنان اهمیت دارد و در دفاع از ولایت و کیان کشور در برابر دشمنان لحظه ای کوتاه نمی آیند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه ملت شجاع و غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین عزیزان خود را در راستای اهتزاز پرچم اسلام تقدیم کردند و حماسه های مختلفی خلق کردند، اظهار کرد: این ملت هرجا که احساس کردند خطری نظام و کشور را تهدید می کند، وارد میدان می شوند و نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

شفقی ولایت فقیه را عمود خیمه انقلاب اسلامی ایران و ستون فقرات این نظام دانست و افزود: ولایت فقیه، ولایت رسول الله است و مردم و مسئولان باید با تبعیت از فرمان ولایت، از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

فرماندار آستارا در پایان بیان کرد: دولت تدبیر و امید هرچه در توان دارد برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی به کار می گیرد تا شاهد قرار گرفتن کشور در اوج قله های عزت و افتخار باشیم.

به گزارش ایسنا، حاضران در این جلسه بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن این روز تأکید کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد