صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه 9 دی بصیرت‌افزایی ملت ایران بود

امام جمعه املش گفت: حماسه 9 دی برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی است و نشانه بصیرت‌افزایی ملت ایران بود. حجت‌الاسلام تقی روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر املش با تسلیت فرارسیدن رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) گفت: ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) با […]

کد خبر : 13327 | 10:47 ق.ظ | ۲۹ آذر , ۱۳۹۳

روحانی املش

امام جمعه املش گفت: حماسه 9 دی برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی است و نشانه بصیرت‌افزایی ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام تقی روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر املش با تسلیت فرارسیدن رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) گفت: ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) با شب یلدا مقارن شده که حرمت این ایام باید نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه به جا آوردن صله رحم به ویژه در شب یلدا اقدامی پسندیده است، افزود: باید کاری کنیم که امام زمان (عج) از ما راضی باشد.

خطیب جمعه املش به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و ادامه داد: وحدت مسلمانان به ویژه اهل سنت و شیعه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده‌ است، تصریح کرد: وحدت ابزار شکست دشمنان است.

روحانی با اشاره به امر زکات گفت: زکات مستحبی باید مورد توجه مردم قرار گیرد چراکه با زکات می‌توان برای برطرف شدن نیازهای افراد مستحق اقدام کرد.

وی به حماسه 9 دی اشاره کرد و ادامه داد: قیام مردم ایران در حماسه 9 دی 88 فتنه فتنه‌گران را خنثی کرد.

امام جمعه املش با اشاره به اینکه حماسه مردم در 9 دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نشانه بصیرت‌افزایی ملت ایران بود.

وی یادآور شد: مردم گیلان نقش مهمی در خنثی شدن توطئه فتنه‌گران داشتند.

روحانی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: امیدواریم مذاکرات هسته‌ای همچنان با اقتدار انجام شود و نتیجه‌بخش باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد