صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرماندار رشت: ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی‌ شهرستان رشت تشکیل شد

فرماندار رشت از پیگیری تشکیل ستاد گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در بخش‌های شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: مکاتبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر حضور در اجتماع با شکوه طلایه‌داران بصیرت انجام شده است. سید عیسی مهدوی، پنج شنبه در جلسه گرامیداشت ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی “روز بصیرت و میثاق امت […]

کد خبر : 13331 | 11:56 ق.ظ | ۲۹ آذر , ۱۳۹۳

IMG_4570

فرماندار رشت از پیگیری تشکیل ستاد گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در بخش‌های شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: مکاتبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر حضور در اجتماع با شکوه طلایه‌داران بصیرت انجام شده است.

سید عیسی مهدوی، پنج شنبه در جلسه گرامیداشت ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” استان گیلان اظهار کرد: دشمن به‌درستی ولایت فقیه به عنوان پایه‌های نظام اسلامی را شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم تضعیف پایه‌های اساسی نظام اسلامی را دنبال می‌کند و از تمام ابزارها برای این موضوع استفاده کرده است.

مهدوی حضور مردم را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی با بصیرت مردم تداوم پیدا کرده و ملت در زمان نیاز با تشخیص به‌موقع وارد عرصه شدند.

فرماندار رشت به پیشگامی گیلانی‌ها در مقابله با فتنه‌گران در سال 88 اشاره کرد و گفت: هشتم دی ماه سال 88 گیلانی‌ها یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور وارد عرصه شدند و این پیشگامی افتخاری برای مردم گیلان در دفاع از ولایت است.

وی از پیگیری تشکیل ستاد گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در بخش‌های شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: مکاتبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر حضور در اجتماع با شکوه طلایه‌داران بصیرت انجام شده است.

مهدوی بر انجام تبلیغات محیطی در خیابان‌های اطراف برگزاری تجمع در میدان شهدای ذهاب رشت تاکید کرد و یادآور شد: مراسم استانی گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه هشتم دی ماه امسال در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد