صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رئیس مجمع عالی بسیج گیلان: تحریم‌ها تاثیری بر پیکره انقلاب نمی‌گذارد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: اگر موانع را مدیریت کنیم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان هیچ تاثیری بر پیکره این انقلاب نمی‌گذارد. نظرعلی علیزاده در یادواره شهدای روستای «شالده» شهرستان شفت با تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: همه ما برای زندگی کردن نیاز به […]

کد خبر : 13348 | 12:48 ب.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۳

نظرعلی علیزاده

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: اگر موانع را مدیریت کنیم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان هیچ تاثیری بر پیکره این انقلاب نمی‌گذارد.

نظرعلی علیزاده در یادواره شهدای روستای «شالده» شهرستان شفت با تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: همه ما برای زندگی کردن نیاز به الگو داریم.

وی با بیان اینکه طبق فرموده قرآن پیامبر اسلام بهترین الگو برای مسلمانان است، اظهار داشت: پیامبر از حیث اجتماعی، سیاسی، شخصی و … الگوی خوبی برای مسلمانان است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه خانواده معظم پیامبر اسلام نیز الگوی کامل برای هر خانواده مسلمان است، تصریح کرد: مانند این خانواده در عالم هستی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امام حسن (ع) با صلح خود با معاویه اسلام را از حکومت جدا کرد، ادامه داد: امام حسن (ع) با صلح خود اسلام را تبدیل به یک نهضت کرد که در زمان حضور امامان معصوم (ع) این نهضت ادامه یافت.

علیزاده با تصریح بر اینکه در عصر غیبت امام زمان (عج) این نهضت توسط علما ادامه پیدا کرد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در ادامه این نهضت بود که پس از یک‌هزار و 400 سال تلاش و مجاهدت به دست آمد.

وی با بیان اینکه اگر در کشور ما مشکلی است به خاطر بی‌عرضه‌گی ماست، خاطرنشان کرد: اگر موانع را مدیریت کنیم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان هیچ تاثیری بر پیکره این انقلاب نمی‌گذارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه در تفکر شیعی تبعیت از ولایت فقیه همان تبعیت از امام زمان (عج) است، افزود: مردم ایران در تبعیت از ولایت حتی از جان و مال خود گذشته‌اند که این امر در تاریخ اسلام نادر است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام تفکر، ایمان و هویت مردم ما را نشانه گرفته‌اند، یادآور شد: یادواره‌های شهدا فرصتی برای برگشتن به اصل و میزان کردن رفتار خود با شهدا است.

به گزارش فارس، روستای شالده شفت هشت شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد