صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 از رهبری جدا شدند

یکی از استادان حوزه گفت: عده‌ای از خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 دچار لغزش شده و از رهبری جدا شدند. حجت‌الاسلام عظیم ابراهیمی در مراسم هفت شهید روستای گلدشت بخش رحیم‌آباد در مسجد جامع این روستا با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: انبیا و پیامبران برای تعلیم […]

کد خبر : 13351 | 12:51 ب.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۳

فتنه12

یکی از استادان حوزه گفت: عده‌ای از خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 دچار لغزش شده و از رهبری جدا شدند.

حجت‌الاسلام عظیم ابراهیمی در مراسم هفت شهید روستای گلدشت بخش رحیم‌آباد در مسجد جامع این روستا با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: انبیا و پیامبران برای تعلیم و تزکیه انسان‌ها آمدند تا انسان‌ها در جهل و نادانی باقی نمانند.

وی با بیان اینکه انبیا برای هدایت انسان‌ها با تمام وجود تلاش کردند، افزود: خداوند با بندگان خود مهربان بود و برای هدایت آنها پیامبران را فرستاد.

ابراهیمی مکتب حضرت محمد (ص) را مکتب محبت خواند و تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) توانست با محبت دل‌های مردم را به سوی خود جلب و آنها را به اسلام دعوت کند.

وی رحمت پروردگار را از غضبش بیشتر و جلوتر دانست و اضافه کرد: پیامبر و ائمه (ع) با کتاب‌های خود مانند قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه آمدند تا بر افکار مردم کار کنند و آنها را از جهل نجات و به طرف آگاهی سوق دهند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه دشمنان نظام و اسلام با وارد کردن ماهواره در زندگی مردم تلاش می‌کنند تا مکتب را از ما بگیرند، متذکر شد: جوانان در مکتب خود قهرمانانی مانند امیرالمومنین و امام حسین (ع) دارند و نیازی به معرفی قهرمانان ساختگی بیگانگان نیست.

وی با اشاره به اینکه در طول 35 سال از عمر انقلاب لغزش و ریزش‌های زیادی از طرف برخی مسئولان دیده شده است، گفت: دشمنان انقلاب و نظام به دنبال بهانه از رهبری هستند اما تاکنون نتوانسته‌اند اشکالی پیدا کنند زیرا زندگی ایشان از ابتدای انقلاب تاکنون تغییر نکرده است.

ابراهیمی به فتنه 88 و جدا شدن عده‌ای از مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: برخی از مسئولان دچار لغزش شده و از شعار شهدا جدا شدند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از مکتب عاشورای حسینی (ع) دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما محکم در صحنه ایستاده‌اند و هرگز با دشمن سازش نمی‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد