صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرهنگ ایرانی و اسلامی راهبرد حل بحران هویت در غرب است

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به گرایش جوانان در غرب به دین اسلام، گفت: فرهنگ ایرانی و اسلامی راهبرد حل بحران‌های هویت در غرب است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل پوررضا در یادواره شهدای تولمان شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت یاد و خاطره هشت‌هزار شهید گیلان اظهار داشت: پاسداشت یاد […]

کد خبر : 13367 | 10:29 ق.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۳

پوررضا 12

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به گرایش جوانان در غرب به دین اسلام، گفت: فرهنگ ایرانی و اسلامی راهبرد حل بحران‌های هویت در غرب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل پوررضا در یادواره شهدای تولمان شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت یاد و خاطره هشت‌هزار شهید گیلان اظهار داشت: پاسداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه دینی بر عهده مومنان است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا در مکتب ولایت‌مداری نمره قبولی گرفتند، افزود: شهادت‌طلبی از شاخصه‌های مهم ولایت‌مداران در دفاع از ارزش‌ها و حدود الهی است که دنیای غرب را در جنگ نابرابر علیه ملت ایران شکست داد.

امام جمعه موقت رشت گفت: بصیرت دومین شاخصه مهم شهدا است و شهدا با بصیرت و روحیه انقلابی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان اسلام ناب محمدی ایستادند و برای کشور اسلامی عزت‌آفرین بودند.

پوررضا با تأکید بر اینکه شهدا اسوه‌ها و الگوهای سبک زندگی اسلامی هستند، تصریح کرد: دنیای غرب با اسطوره‌سازی از شخصیت‌های مجازی به دنبال ایجاد و ساخت الگو برای جوانان و نوجوانان است.

وی با تصریح بر ترویج و تبیین سیره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: شهدا با روحیه انقلابی و ولایی در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا ذره‌ای از خاک کشورمان توسط دشمن بعثی اشغال نشود.

مدیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به بحران هویت در غرب، خاطرنشان کرد: غرب جمهوری اسلامی ایران را به دلیل داشتن الگوها و هویت اسلامی خطری بزرگ برای بحران هویت در غرب و تمایل جوانان غربی به اسلام می‌داند.

پوررضا با بیان اینکه بحران هویتی از سایر بحران‌ها در جوامع غربی پیشی گرفته است، گفت: باید تلاش کنیم تا هویت ایرانی اسلامی را بیش از پیش به جهانیان معرفی کنیم.

وی با تأکید بر واگذاری امور فرهنگی به جوانان گفت: هر قدر امور فرهنگی را  با محوریت مساجد در محلات به جوانان واگذار کنیم بیشتر موفق خواهیم بود زیرا جوانان انگیزه و انرژی بیشتری دارند.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به گرایش جوانان در غرب به دین اسلام، گفت: فرهنگ ایرانی و اسلامی راهبرد حل بحران های هویتی غرب است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد