صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله غیوری

آیت الله حاج سید علی غیوری مردی بزرگ و وارسته که سالیان عمر مبارک خود را در راه نشر معارف و بیان حقایق دین صرف نمود ، دار فانی را وداع گفت . در پی این ضایعه بزرگ و ارتحال آن عالم مجاهد و یار دیرین امام و انقلاب اسلامی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی […]

کد خبر : 13370 | 1:43 ب.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۳

شورا14

آیت الله حاج سید علی غیوری مردی بزرگ و وارسته که سالیان عمر مبارک خود را در راه نشر معارف و بیان حقایق دین صرف نمود ، دار فانی را وداع گفت .

در پی این ضایعه بزرگ و ارتحال آن عالم مجاهد و یار دیرین امام و انقلاب اسلامی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ ترحیمی ، این ثلمه را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، محضر مقام معظم رهبری، آیات عظام و مراجع عالیقدر، جامعه بزرگ روحانیت و طلاب علوم دینی و همۀ ارادتمندان ایشان تسلیت گفت .

در این اطلاعیه ترحیم آمده است :

رحلت عالم پرهیزکار و خدمتگزار ، مرحوم آیت الله آقای حاج سیدعلی غیوری ( رحمه الله علیه) ضایعه ای جبران ناپذیر   بر پیکرۀ اسلام است .

ایشان عمر پر برکت خود را به خدمت و تلاش برای مردم به ویژه مستضعفان و نیازمندان و درماندگان سپری کرد .

از خصوصیات بارز ایشان وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی‌دریغ در خدمت به مردم و مستمندان بود ، تا درجه ای که ، در این راه ، فرزند برومند خود را نیزدر سالهای دفاع مقدس ، تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

این عالم فاضل و سید مجاهد ، در مسئولیت‌های گوناگون ، با همه‌ وجود به اسلام ، انقلاب و کشور، صادقانه و مخلصانه خدمت کرد و با نیکنامی و سربلندی و افتخار ، دار فانی را بدرود گفت .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه ، برای روح ملکوتی آن عالم مجاهد و مبارز نستوه رحمت و مغفرت الهی و علو درجات و برای سایر بازماندگان ، اعضای بیت مکرم و مستفیضان از نفس گرمشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند قادر متعال مسألت کرده و از همه وفاداران به انقلاب اسلامی به ویژه علاقه مندان و دوستداران ایشان خواست تا با حضور پرشور خود در مراسم های بزرگداشت و ترحیم ، ضمن تجلیل از مقام و خدمات گسترده ،  علو درجات را برای روح ملکوتی ایشان از درگاه حضرت خداوند طلب کنند .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد