صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با حضور استاندار + تصاویر

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان با حضور استاندار و اعضای این ستاد، چهارشنبه 3 دی ماه در دفتر استاندار گیلان برگزار شد. حجت السلام و المسلمین مجتبی اشجری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با اشاره به تشکیل 21 کمیته بزرگداشت دهه‌ی فجر گفت: دهه‌ی فجر امسال با شعار پیشرفت […]

کد خبر : 13373 | 10:07 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۳

IMG_3328

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان با حضور استاندار و اعضای این ستاد، چهارشنبه 3 دی ماه در دفتر استاندار گیلان برگزار شد.

IMG_3277

حجت السلام و المسلمین مجتبی اشجری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با اشاره به تشکیل 21 کمیته بزرگداشت دهه‌ی فجر گفت: دهه‌ی فجر امسال با شعار پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.

وی تشکیل و تقویت ستادهای روستایی، ارائه‌ی خدمات رایگان، افتتاح پروژه‌های کلان عمرانی، برگزاری یادواره‌ی شهدای انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این ستاد عنوان کرد و گفت : امسال علاوه بر کمیته‌های 21 گانه كه  دستگاه‌های اجرایی در آن عضوند ستادهای دهه‌ی فجر در درون سازمان‌ها هم تشکیل شود.

IMG_3321

دکتر محمد علی نجفی، استاندار گیلان نیز در این نشست، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : این ایام فرصت مناسب برای ايجاد  نشاط واميد در جامعه و معرفی کردن هرچه بیش‌تر این سبک زندگی است.

دکتر نجفی با تبریک فرا رسیدن ربیع‌الاول گفت : جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پُر بارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به روند تحولات جهانی و ظلم به كشورهاي منطقه گفت : امروز در کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، یمن و فلسطین مردم با مسائل و مشکلات فراوانی روبرو هستند و چشم امید آنان به انقلاب اسلامی ایران است.
دکتر نجفی خاطر نشان کرد : در چنین شرایطی برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب دارای پیام‌ها و مفاهیم ویژه‌ای برای آنان است.

وی افزود : انشاء ا… به یمن انقلاب پربرکت کشورمان و صلابت و اقتدار نظام اسلامی در جهان گرفتاری‌های این کشورها نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دهه‌ی مبارک فجر فرصت مناسب برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است افزود : در این ایام مقامات کشوری برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به گیلان سفر می‌کنند.

IMG_3274

وی ارائه هنرمندانه‌ی دستاوردهای نظام اسلامی از طریق رسانه‌ها بویژه صدا و سیما را متذکر شد و گفت : صدا و سیمای استان همواره آماده بوده است تا خدمات نظام را به شکل مطلوب ارائه دهد و به توان مدیران باز می‌گردد که بتوانند از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره بگیرند.

استاندار گیلان همچنین جشن‌های انقلاب اسلامی را فرصت مناسب برای ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه عنوان کرد و گفت: در دهه‌ی مبارک فجر جشن‌های انقلاب به شکل مطلوب و برای دمیدن فضای شادی و نشاط در آحاد مردم انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت آذین‌بندی جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر با شهرداری‌ها است گفت : تلاش کنیم برنامه‌های جشن‌های پیروزی انقلاب هرچه بیش‌تر بصورت مردمی برگزار شود.

استاندار گیلان با اهيمت ضرورت تبين انديشه هاي امام راحل (ره) و دلايل شكل گيري انقلاب خاطر نشان کرد : مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی ایران باید در این جشن‌ها تبلور یابد.

دکتر نجفی همچنین براهمیت جایگاه روستاها در جشن‌های مردمی انقلاب تأکید کرد و افزود : در این جشن‌ها به نقش زنان و جوانان و استحکام خانواده نیز توجه شود.

IMG_3288

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سبک جدید اسلامی و ایرانی زندگی را پدید آورد گفت : در این ایام با همکاری صدا و سیما، رسانه و ارشاد اسلامی سبک زندگی بزرگان انقلاب بویژه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان الگوهای حسنه ترویج شود.

استاندار گيلان تاكيد كرد : ترويج اين سبك زندگي نجات بخش كشور از بسياري از مسائل ومشكلات بويژه ناهنجاري هاي اجتماعي است.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت : در این روز مردم بصریت خود را در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند.

وی افزود : نهم دی روز انعکاس پایبندی مردم به اصل ولایت فقيه  است.

IMG_3235

محمد احمدی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این نشست با بیان اینکه نشست‌های ستاد دهه‌ی فجر بصورت منظم برگزار خواهد شد گفت : در این برنامه‌ها روند روبه رشد پیروزی انقلاب تشریح می‌شود.

احمدی‌پور افزود : در ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر باتوجه به تدابیر دولت تدبیر و امید به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌پردازیم.

IMG_3246

IMG_3247






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد