صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقۀ رسانه و بصیرت، توسط بسیج رسانه گیلان

مسوول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری سومین مسابقه ماهانه رسانه محور سازمان بسیج رسانه استان خبر داد و گفت: این مسابقه با توجه به فرارسیدن نهم دی ماه، با موضوع انعکاس بصیرت مردمی در رسانه ها برگزار می شود.  روح الله جهاندیده، اظهار کرد: نهم دی ماه سال 88 یادآور بصیرت همه جانبه مردم […]

کد خبر : 13385 | 10:24 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۳

مسوول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری سومین مسابقه ماهانه رسانه محور سازمان بسیج رسانه استان خبر داد و گفت: این مسابقه با توجه به فرارسیدن نهم دی ماه، با موضوع انعکاس بصیرت مردمی در رسانه ها برگزار می شود.

 روح الله جهاندیده، اظهار کرد: نهم دی ماه سال 88 یادآور بصیرت همه جانبه مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه گران و ایادی استکبار جهانی است.

وی اظهار کرد: مردم گیلان پیشگام دیگر مردم ایران در هشتم دی ماه با حضور در تجمع بزرگ بصیرت، انزجار خود را از فتنه گران و دشمنان اسلام و جمهوریت نظام و انقلاب اعلام کردند.
جهاندیده با اشاره به اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در دوران فتنه، ملت ایران را به سوی همدلی و یکدلی سوق داد، تصریح کرد: اجتماع بزرگ مردم در نهم دی 88، چشم دشمنان و فتنه را کور کرد.
وی از برگزاری سومین مسابقه ماهانه رسانه محور سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه با توجه به فرارسیدن نهم دی ماه، با موضوع انعکاس بصیرت مردمی در رسانه ها برگزار می شود.
مسوول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه شرکت در این مسابقه نیازمند پوشش اخبار پیرامون حماسه نهم دی ماه و بصیرت ملت ایران توسط رسانه های مکتوب و مجازی استان است، تصریح کرد: اولویت در تقدیر رسانه ها تهیه بولتن خبری ویژه این ایام است.
وی با اشاره به برنامه تقدیر ماهانه از رسانه های فعال در حوزه پوشش اخبار فرهنگی تاکید کرد: این طرح با فراخوان آثار رسانه ای با موضوعات خاص برای هر ماه به اطلاع رسانه های مکتوب و مجازی استان می رسد.
جهاندیده تصریح کرد: رسانه های استان تا دهم بهمن ماه امسال فرصت دارند آثار خود را با مضمون اخبار مفهومی پیرامون بصیرت و دشمن شناسی مردمی به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران رسانه های استان باید آثار رسانه ای خود را از طریق آدرس پستی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان و یا به رایانامه basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال کنند.
وی تصریح کرد: برگزیدگان مسابقه تولیدات رسانه ای بشقاب های خالی و مسابقه ماهانه رسانه محور آبان ماه مشخص و از برگزیدگان در تاریخ بیست و یکم دی ماه جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه تقدیر می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد