صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های فرهنگی متناسب ایام فاطمیه در بقاع متبركه رشت برگزار می شود

فرماندار رشت با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: ویژه برنامه های نوروز با شروع این ایام، متوقف و برنامه های فرهنگی متناسب با این مناسبت مذهبی، در بقاع متبركه شهرستان برگزار می شود. 'ولی الله عظمتی' در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: با توجه به حساسیت سفرهای نوروزی ، جلسات متعددی از دی ماه سال گذشته برگزار و تمهیدات لازم به منظور استفاده از همه ظرفیت ها برای بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر مسافران اندیشیده شد.

کد خبر : 1345 | 3:10 ب.ظ | ۵ فروردین , ۱۳۹۲

فرماندار رشت با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: ویژه برنامه های نوروز با شروع این ایام، متوقف و برنامه های فرهنگی متناسب با این مناسبت مذهبی، در بقاع متبركه شهرستان برگزار می شود.

‘ولی الله عظمتی’ در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: با توجه به حساسیت سفرهای نوروزی ، جلسات متعددی از دی ماه سال گذشته برگزار و تمهیدات لازم به منظور استفاده از همه ظرفیت ها برای بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر مسافران اندیشیده شد.

وی با اشاره به افزایش حدود 30 درصدی ورود مسافران به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: بر همین اساس، موضوع اسكان به طور جدی مورد توجه مسوولان ستاد تسهیلات سفر قرار گرفت.

فرماندار رشت ادامه داد: 109 واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مسافركاشانه در این شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی همچنین به آماده سازی بیش از 110 واحد آموزشی با یك هزار و 200 اتاق برای اسكان مسافران اشاره و تصریح كرد: تعداد مدارس و آموزشگاه هایی كه امسال برای این مهم در نظر گرفته شده، در مقایسه با پارسال 30 درصد افزایش یافته است.

عظمتی همچنین از آماده سازی مساجد بین راهی برای استفاده مسافران نوروزی خبر داد و افزود: 17 زائرسرا نیز آماده اسكان گردشگران است.

وی آماده سازی جایگاه های عرضه سوخت طبیعی، پمپ بنزین ها و نانوایی ها را از دیگر تدابیر اندیشیده شده برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران ذكر كرد.

وی یادآور شد: اكیپ های بازرسی به طور دائم از هتل ها و رستوران ها سركشی و بر روند ارائه خدمات به گردشگران نظارت می كنند.

فرماندار رشت اضافه كرد: ایستگاه خوش آمدگویی در ورودی شهر رشت برپا شده و در آنجا، بروشورهایی حاوی معرفی مراكز زیارتی، سیاحتی و اقامتی شهرستان به مسافران نوروزی داده می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد