صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی آکنده از روزهایی است که ایمان و ایثار و بصیرت در آن موج می‌زند و عشق به مکتب اسلام، ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها و آموزه‌های اصیل اسلام و […]

کد خبر : 13454 | 11:49 ق.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

شورا26

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت:

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی آکنده از روزهایی است که ایمان و ایثار و بصیرت در آن موج می‌زند و عشق به مکتب اسلام، ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها و آموزه‌های اصیل اسلام و انقلاب در جای جای تاریخ درخشان این آب و خاک خودنمایی می‌کند. یوم الله 9 دی روز فراموش نشدنی است و یادآور حماسه و حضور بی نظیر مردمی بصیر و آگاه و استوار در راه پاسداری از ارزش‌ها؛ آرمانهای امام و انقلاب و شهدا و پیروی و اطاعت از ولی‌امر زمان خود می‌باشد که در تاریخ انقلاب ماندگار شده است. 9دی را، باید روز پیوند عاشورایی امام و امت بصیر و آگاه و همیشه در صحنه دانست امتی که عشق به ولایت و امامت را در سینه آتشین خود شعله‌ور دارد و در مواقع حساس همانند پتکی آهنین بر فرق فتنه جویان و فرصت طلبان فرود می‌آورد. نهم دی ماه آغاز شمیم رویشی تازه از جوانه‌های انقلاب اسلامی است و شکفتن شکوفه‌های بهاری با حضور مردمی خداجو و ایمانی؛ بر تارک سرزمین افلاکی است. حضورعاشقانه مردم همیشه در صحنه در سال 88 آغازی دیگر از فصل بهار زندگی این امت سرافراز را رقم زد، و شکوفه‌ریزان و پای‌کوبان گرد وجود ولایت سرود مهر خواندند.

در نهم دی‌ماه بهاری دیگرمتولد شد و زمستان سیاه فتنه؛ با کوله‌باری از سرمای بی‌روح اغتشاش و خرابی باربست؛ که هیچ گرمایی او را استقبال نکرد.

در هشتم دی ماه دستان پرفروغ مردان و زنانی از دیار میرزا کوچک جنگلی را شاهد بودیم که با پیشگامی خود، مهربانانه گامهای پیروزی و حضور و سرافرازی خود را به دشمن نمایاندند تا بار دیگر خفت و خواری‌شان را مشاهده نمایند.

آنانی که با سلاح حضور و ایمان به ولایت و رهبری به میدانگاه مبارزه؛ امتحان و مجاهده با یزیدیان زمان آمده بودند تا نعل بسته‌گان تازه لشگر کفر را به زباله‌دان تاریخ روانه سازند. گیلانیان غیور در هشتم دی و در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، گلبانگ لبیک سر داده و تجدید پیمان با ولی امر مسلمین بستند و برای همیشه تاریخ، ساختمان توطئه و تجاوز به حریم انقلاب اسلامی را فرو ریختند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و تقدیر از مردم بصیر گیلان برای پیشتازی و سبقت حضور در روز هشتم دی که موجب دریافت مدال بصیرت از سوی رهبر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی شد، از همۀ مردم ولایتمدار دعوت می‌نماید تا در مراسم استانی این روز بیاد ماندنی که رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه 93/10/8 در میدان شهدای ذهاب برگزار می‌گردد، حضوری گسترده داشته تا بار دیگر برگ زرّینی در دفتر انقلاب اسلامی استان ثبت نمایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد