صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر و یوم الله نهم دی در شهرستان صومعه سرا

فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: مردم غیور ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی، بصیرت انقلابی خویش را نشان دادند. غلامحسین رجبی، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر و همچنین نهم دی در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا افزود: با تامل به عمق حماسه 9دی، این موضوع آشکار می شود که دشمن می خواست […]

کد خبر : 13468 | 1:31 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

صومعه سرا 48

فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: مردم غیور ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی، بصیرت انقلابی خویش را نشان دادند.

غلامحسین رجبی، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر و همچنین نهم دی در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا افزود: با تامل به عمق حماسه 9دی، این موضوع آشکار می شود که دشمن می خواست ملت ایران را روبروی هم قرار دهد و بین مردم و دولت تفرقه بیاندازد .

وی ادامه داد: دشمن در طول انقلاب اسلامی برای تضعیف دین و نظام جمهوری اسلامی از هیچ توطئه ای دریغ نکرده است .
فرماندار صومعه سرا حماسه نهم دی را درسی برای آیندگان خواند و گفت: بصیرت و آگاهی مردم ایران و دشمن ستیزی آنان، الگویی برای همگان است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبک زندگی ما را تغییر داده، افزود: باید برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب باید از تمام توان استفاده کنیم.
فرماندار صومعه سرا خدمت صادقانه و تکریم مردم را از وظیفه مسوولان دانست و گفت: حضور مردم ایران در همه صحنه ها نشان از بصیرتشان دارد .
وی خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شد.
حجت الاسلام منوچهر احمدی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا نیز در ادامه این جلسه گفت: در 9دی بصیرت ملت ایران اسلامی جلوه گر شد .
وی 9دی را یوم الله دانست و افزود: مردم ما نشان دادند که با بصیرتشان ، به عمق مسئله که همان توطئه دشمن است، آگاه بوده و اجازه دخالت به دشمنان نمی دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد